۵ احتمال جذاب در قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران

کدخبر: ۱۸۹۲۳۱
قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران امشب برگزار خواهد شد. در بین خیلی ها منتظر برخورد تیم های بزرگ با یکدیگر هستند.
۵ احتمال جذاب در قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی امشب از ساعت ۲۰ در استودیو صدا و سیما برگزار می‌شود. مرحله‌ای که بیشتر تیم‌های پرهوادار در آن حضور دارند و احتمالا مسابقاتی جذاب رقم می‌خورد. با توجه به این که قرار شده در هر مرحله تیم‌ها از نو قرعه‌کشی شوند و مانند قبل مسیرشان تا فینال مشخص نیست، حالا قرعه‌کشی‌های جام حذفی هم استرس خاص خودش را پیدا کرده است. در این مرحله تیم‌های استقلال، استقلال‌خوزستان، صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی، گسترش‌فولاد، ایرانجوان بوشهر، خونه‌به‌خونه و برنده پرسپولیس و بادران حضور دارند.  

پنج مسابقه‌ای که فوتبالی‌ها در انتظار آن قرعه هستند.

دربی تهران:

تماشای چه فوتبالی لذت‌بخش‌تر از مسابقه دربی است؟ دیداری که خیل عظیمی از فوتبالی‌ها را درگیر خودش می‌کند. بازار کری را داغ می‌کند. به خصوص حالا که پرسپولیس در اوج قرار دارد و استقلال هم با مربی آلمانی آرزوهای بزرگی در سر دارد. ضمن این که این تک مسابقه است و در نهایت، قطعا یک طرف ماجرا از نتیجه پایانی خوشحال خواهند بود و طرف دیگر از جام حذفی کنار می‌رود. 

پرسپولیس - تراکتورسازی:

 اگر سه تیم پرطرفدار در ایران حضور داشته باشند، قطعا این دو تیم در آن جای خواهند داشت. این مسابقه چه در تبریز برگزار شود و چه تهران، حتما سرخ‌پوشانی هستند که سکوها ورزشگاه را پر کنند. ضمن اینکه دو تیم از نظر فنی هم شرایط خوبی دارند و می‌توانند مسابقه‌ای تماشایی رقم بزنند.  

این دو احتمال در صورتی رقم می‌خورد که پرسپولیس برنده بازی با بادران باشد. 

 استقلال - تراکتورسازی:

در شرایط عادی نباید دیدار دو تیمی که نصف صدرنشین‌ها، امتیاز کسب کردند و در جایگاه‌های نهم و یازدهم حضور دارند حساسیتی داشته باشد. ولی زمانی که پای استقلال و تراکتورسازی در میان باشد، دیدارشان با بقیه تیم‌ها هم جذاب است چه برسد به تقابل رو در رو. دو تیمی که نتایج خوبی نمی‌گیرند و همه امیدشان را به قهرمانی در جام حذفی بسته‌اند. هیچ کدام به سادگی میدان را ترک نخواهند کرد.

دربی تبریز:

فقط دو شهر هستند که در این مرحله دو نماینده دارند. اولی دربی تهران است که بیننده‌ای میلیونی دارد. شهر دوم هم تبریز است که هم تراکتورسازی را دارد و هم گسترش‌فولاد. در این صورت تماشای یک دربیِ دیگر، جذابیتی خاص برای تبریزی‌ها و به خصوص تراکتوری‌ها است.

جنوب و جنوب:

ایرانجوان و صنعت نفت آبادان هم مسابقه‌ای نیست که به سادگی از کنارش عبور کرد. دو تیم جنوبی با هوادارانی پرشمار که سال‌هاست در این سطح با هم مسابقه ندادند. در این مرحله استقلال خوزستان هم هست که با تماشاگرانی کمتر از این دو تیم. ولی هر فوتبالی در جنوب، جذاب و تماشایی است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید