اولین اثر منفی خروج رونالدو از رئال مادرید

کدخبر: ۲۲۵۵۱۱
​اقتصاد نیوز: انتقال ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به یوونتوس، تأثیر محسوسی در میزبان محبوبیت این باشگاه در میان اهالی فضای مجازی داشته است.
اولین اثر منفی خروج رونالدو از رئال مادرید

به گزارش اقتصاد نیوز، با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پیوستن او به یوونتوس، میزان دنبال کنندگان صفحات باشگاه رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی کاهش محسوسی داشته است.

بر اساس گزارش آس، در عرض 24 ساعت پس از انتشار خبر رسمی جدایی رونالدو از کهکشانی‌ها، قهرمان اروپا نزدیک به یک میلیون از دنبال کنندگانش (فالوور) خود در شبکه‌های اجتماعی را از دست داده است به طوری که دنبال کنندگان صفحه توئیتر رئال مادرید از 32 میلیون نفر به 31 میلیون نفر کاهش پیدا کرده است(3 درصد).

با وجود افت یک میلیون دنبال کنندگانش، رئال مادرید همچنان پرطرفدارترین تیم اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی است. بارسلونا با 13.76 میلیون و اتلتیکو مادرید با کمی بیش از 4 میلیون دنبال کننده، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

رئال مادرید نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام دنیا پرطرفدارترین تیم فوتبال در شبکه‌‌های اجتماعی است و نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم منچستریونایتد با 18.35 میلیون دنبال کننده است.

در میان بازیکنان دنبال فوتبال هم کریستیانو رونالدو با بیش از 74 میلیون دنبال کننده در صدر قرار دارد و پس از او نیمار با 40 میلیون دنبال کننده و پیکه با 19 میلیون دنبال کننده در رده‌های بعدی هستند. لیونل مسی، ستاره بارسلونا هم که خیلی اهل فعالیت در شبکه‌‌‌های اجتماعی نیست، 2.46 میلیون دنبال کننده دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید