ضربه جانانه وزارت اطلاعات به سیستم اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل

کدخبر: ۳۵۳۳۲۰
جمشید شارمهد انقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.
ضربه جانانه وزارت اطلاعات به سیستم اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته خبر مهم دستگیری سرکرده یک گروهک تروریستی مستقر در آمریکا توسط وزارت اطلاعات رسانه ای شد. بنا به روایت وزیر اطلاعات، جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر، مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقع می‌شوند.

علوی گفت:‌ جمشید شارمهد انقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست و هرگز کسی نمی‌تواند به او نزدیک شود، یک گوشه از ارزش دستگیری آن این است که او جایگاه خودش را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید