با جدید ترین روش بازاریابی آنلاین و سئو آشنا شوید

کدخبر: ۱۷۸۵۲۳
ویرلن رپورتاژ آگهی را به عنوان جدید ترین تکنیک برای دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت معرفی کرد. امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا بیشتر از همیشه شده است و ما شاهد تولد کسب و کار های جدیدی هستیم که با توجه به شرایط خاص اجتماعی و احتیاجات جدید مردم ایجاد میشوند و علاوه بر ارائه خدمات و محصولات پرطرفدار و کاربردی ، با سرعت بالایی به موفقیت میرسند .
با جدید ترین روش بازاریابی آنلاین و سئو آشنا شوید

ویرلن رپورتاژ آگهی را به عنوان جدید ترین تکنیک برای دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت معرفی کرد.

امروز سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیا بیشتر از همیشه شده است و ما شاهد تولد کسب و کار های جدیدی هستیم که با توجه به شرایط خاص اجتماعی و احتیاجات جدید مردم ایجاد میشوند و علاوه بر ارائه خدمات و محصولات پرطرفدار و کاربردی ، با سرعت بالایی به موفقیت میرسند .

photo5780726488507722331

همچنین برند های بزرگ برای حضور قوی تر در بازار هر روز از روش های جدید تر و مدرن تری برای بازاریابی و برندسازی استفاده میکنند.

درواقع بهتر است با این واقعیت روبرو شویم که اگر از لاک تفکر سنتی خود بیرون نیاییم و به روش های قدیمی برای بازاریابی و کسب درآمد اکتفا کنیم بزودی از رقبای باهوش و مدرن عقب میمانیم و از رقابت خارج میشویم!

در ده سال اخیر مدیران هر کسب و کار و تجارت جدیدی در ابتدای شروع کار خود به طراحی سایت با امکانات پیشرفته فکر میکنند و در قدم بعدی برای حضور سایت در نتایج گوگل برنامه ریزی میکنند.

حالا همه مدیران باهوش و خردمند بدرستی میدانند که همه مردم برای پیدا کردن هر نوع خدمات یا محصولاتی در گوگل جستجو میکنند . بخصوص از زمانی که گوشی های موبایل هوشمند با قابلیت دسترسی سریع به اینترنت در اختیار همه هست ، هر شخصی برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود از طریق گوشی موبایل سرچ میکند تا از این طریق کالا یا خدمت مورد نظر خود را بتواند با بهترین قیمت و بهترین شرایط تهیه کند.

حتی اگر کاربران در همان لحظه قصد خرید نداشته باشند ، برای اطلاع از پاسخ سوالات خود و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی جستجو میکنند.

همانطور که میدانید با سرچ هر موضوعی ما فقط دو سه نتیجه اول گوگل را بررسی میکنیم و موفقیت از آن برند هایی است که وب سایتشان در جستجوهای مهم و مرتبط در میان چند رتبه اول قرار دارد .

بنابراین حضور در رتبه اول تا سوم جستجوی گوگل امروز به عنوان مدرن ترین روش بازاریابی و کسب درآمد در تمام دنیا استفاده میشود .

فرایندی که باید طی شود تا وب سایت به رتبه اول گوگل برسد ، بهینه سازی سایت یا در اصلاح سئو SEO نامیده میشود .

شاید در این لحظه فکر کنید که خوب این را که همه میدانند و همه مدیران کم و بیش با اهمیت سئو آشنا هستند! اما باید بدانید که سئو بسیار پیچیده است و یک علم دقیق نیست ! حتی دقیقا یک علم نیست . بطور کلی سئو استراتژی خاصی است که ما با هدف بهبود رتبه سایت درجستجوی گوگل استفاده میکنیم .

اگر این استراتژی را بشناسید به این معنی است که میتوانید تنها با صرف زمان به بهترین نتیجه برسید .

اکنون برند های بزرگ و استارت آپ های هوشمند در تمام دنیا و ایران برای دستیابی به بهترین نتیجه در جستجوی گوگل ، سرمایه گذاری میکنند و اشخاصی که بطور کامل به جدید ترین تکنیک های سئوی سایت مسلط باشند توسط شرکت های بزرگ با درآمد های بالا استخدام میشوند.

رپورتاژ آگهی جدید ترین تکنیک سئو سایت

در این بخش شما را با جدیدترین و موثر ترین تکنیک بهینه سازی و سئو سایت آشنا میکنیم ؛

بک لینک بسازید ؛

همانطور که میدانید استفاده از بک لینک برای بهبود رتبه گوگل بسیار مهم است و همانگونه که در سایتMoz  در مقالات متعددی گفته شده است، بک لینک با کیفیت قابل اطمینان ترین شاخص رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل می‌باشد. یکی دیگر از مطالعات Moz نیز نشان می دهد که بدون لینک، تقریبا غیرممکن است که رتبه خوبی داشته باشد، حتی اگر محتوایی عالی داشته باشید!

اما دریافت بک لینک در قالب تبلیغات متنی که در سال های قبل یکی از تکنیک ها موثر سئو بود ، اکنون از نظر گوگل خرید لینک و اسپم محسوب شده! و بنابراین باعث افت رتبه سایت شما در نتایج گوگل میشود .

راهکار جدید :

در سال ۲۰۱۶ دریافت لینک از طریق رپورتاژ آگهی Digital Pr جایگزین بک لینک های قبلی شد و امروز رپورتاژ به عنوان یکی از موثر ترین تکنیک های سئو در تمام دنیا و ایران مورد استفاده متخصصان سئو قرار گرفته است.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری همان طور که از اسم آن مشخص است یک گزارش خبری تبلیغاتی است که بصورت سفارشی توسط ویرلن VIRLAN در سایت های خبری پربازدید منتشر میشود . این اخبار تبلیغاتی میتواند یک مصاحبه با مدیران مجموعه باشد و یا یک خبر برای معرفی ویژگی های متمایز کسب و کار ها .

برندها برای معرفی محصولات و خدمات ، و فروشگاه های اینترنتی یا سایت های خرید آنلاین ویژگی های وب سایت خود را برای جذب کاربران بیشتر بصورت خبر(رپورتاژ) در خبرگزاری ها معرفی میکنند.

رپورتاژ آگهی ویرلن چگونه به سئو و بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک میکند ؟

  • کلمات کلیدی مهم در محتوای خبر به وب سایت شما لینک فالو میشود
  • خبر در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود که رنک و اتوریتی بالایی در گوگل دارند
  • خبر پس از انتشار در صفحه اول سایت های خبری ، در آن سایت آرشیو میشود و مانند سایر تبلیغات پس از مدتی حذف نمیشود
  • محتوای خبر یک مطلب کاملا مرتبط با فعالیت وب سایت شماست

این موارد بطور کامل الگوریتم ها واستاندارد های جدید گوگل برای دریافت بک لینک طبیعی را پوشش میدهد و بنابراین بسرعت میتواند تاثیر بالایی در سئو سایت و بهبود رتبه سایت شما در گوگل داشته باشد.

 

ویرلن با چه نکاتی باعث تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی میشود؟

  • تولید محتوای خبر براساس استاندارد های سئو سایت ،  برندینگ و خبرنگاری
  • انتشار آن در خبرگزاری های معتبر و پربازدید
  • اطمینان از اینکه هایپر لینک ها فالو باشد
  • خبر در صفحه اول سایت ها منتشر شود و سپس آرشیو شود
  • انتشار بصورت کمپین در تعدادی از سایت های خبری پربازدید

موضوع قابل توجه این است که رپورتاژ آگهی به عنوان یک تکنیک بسیار مهم در SEO مطرح است و مانند یک بخشی از پازل سئو زمانی میتواند بهترین تاثیرگذاری را بروی رتبه سایت داشته باشد که سایر بخش های این پازل را کامل کرده باشیم.

سایر نکات مهم و تاثیر گذار بر سئو سایت

  • امنیت هاستینگ ، همیشه در دسترس بودن و سرعت لود سایت
  • طراحی و برنامه نویسی سایت براساس استاندارد های سئو
  • نمایش استاندارد سایت در موبایل و تبلت
  • تولید محتوای سایت با توجه به الگوریتم های جدید گوگل

با اجرای اصولی تمام بخش های مهم در سئو وب سایت شما به رتبه اول در نتایج گوگل میرسد و در آن مرحله اگر وب سایت شما طراحی و محتوای مناسبی داشته باشد و خدمات و محصولات خود را با قیمت مناسبی ارائه دهید قطعا به یک درآمد پایدار و تجارتی رو به توسعه دست پیدا کرده اید.

سایر مزایای رپورتاژ اگهی برای کسب و کار

  • تاثیرگذاری بسیار بالا از نظر برندینگ بدلیل اینکه تبلیغات بصورت خبر از خبرگزاری های معتبر منتشر میشود و اعتبار بالایی را برای برند ها ایجاد میکند
  • قیمت بسیار مناسب نسبت سایر روش های تبلیغات اینترنتی
  • بازخورد بالاتر در کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به سایر روش های دیجیتال مارکتینگ
  • ارائه اطلاعات مفید و آموزشی در کنار تبلیغات که باعث تاثیر بهتر برند در ذهن مخاطبان میشود

photo5780726488507722330

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در 100 سایت خبری برتر ایران

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن با یک دهه تجربه در ارائه خدمات سئو سایت و تبلیغات اینترنتی ، امروز بهترین شرایط برای انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر را ارائه میدهد.

تیم خلاق و با تجربه ویرلن از تولید محتوا براساس استاندارد های سئو و برندینگ تا انتشار رپورتاژ در خبرگزاری های معتبر همراه برند های برتر است .

برای مطالعه مقالات آموزش سئو و تبلیغات اینترنتی و همچنین مشاهده لیست خبرگزاری ها به وب سایت شرکت ویرلن مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید