پیشنهادی جذاب از جاجیگا، در اوج تعطیلات تابستانی

اجاره ویلا، هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است

کدخبر: ۲۳۳۸۸۵
اقتصادنیوز-بنگاه‌ها؛ اجاره آنلاین ویلا، سوئیت،کلبه در سامانه رزرواسیون اینترنتی اقامتگاه‌های مردمی «جاجیگا»، راهکاری خلاقانه در جهت کاهش هزینه‌های سفر، ایرانگردی و افزایش رونق گردشگری داخلی است.
اجاره ویلا، هیچ‌وقت به این سادگی نبوده است

به گزارش اقتصادنیوز، گروه بنگاه‌ها؛ اجاره ویلا، سوئیت، کلبه و هر نوع اقامتگاه مردمی به صورت اینترنتی، راهکاری خلاقانه و نو محسوب می‌شود که با تلاش هوشمندانه استارتاپ جاجیگا، در حال تبدیل شدن به کسب‌وکاری سودمند برای گردشگرها و ایرانگردها از یک سو و صاحبان اقامتگاه‌های اجاره‌ای از سوی دیگر است.

ایران چهار فصل، سرزمین فوق العاده‌ای برای سفر و گردش در تمام فصول سال است، اگر تا به حال ایرانگردی را دشوار و گران یافته‌اید، جاجیگا را به عنوان یک دوست راهنما برای سفر و ایرانگردی در نظر بگیرید!

جاجیگا، یک سامانه رزرواسیون روزانه ویلا، سوئیت، کلبه، اقامتگاه بوم گردی، آپارتمان و منزل مبله است که اماکن اقامتی متنوعی را در سراسر کشور پیشنهاد می‌کند. می‌توانید با مراجعه به سایت جاجیگا، پس از انتخاب مقصد سفر و مدت زمان اقامت، فهرستی از ویلاها و اقامتگاه‌های موجود را مشاهده کرده، با امکانات رفاهی‌ آنها آشنا شوید و در نهایت به صورت آنلاین و با پرداخت از طریق درگاه‌های امن بانکی اقدام به اجاره‌ی آن کنید. تنوع بی‌نظیری از اقامتگاه‌ها با امکانات، موقعیت مکانی و نرخ متفاوت در بسیاری از شهرها و روستاهای ایران، با هزینه‌هایی به مراتب کمتر از هتل‌ها، سفری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خلق سبک جدید گردشگری با سامانه رزرواسیون جاجیگا

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های مسافرت آن است که با اقلیم و فرهنگ بومی مقصد سفر آشنا شویم و بتوانیم با مردم محلی ارتباط عمیق‌تری برقرار کنیم. اگر تا به حال در سفرها صرفا به هتل مراجعه کرده‌اید، بد نیست که در سفر بعدی‌ یک منزل باصفای محلی را برای اقامت انتخاب کنید.  به عنوان مثال در بسیاری از مناطق کشور می‌توانید با رزرو اقامتگاه بوم گردی، لذت هم‌نشینی با مردم محلی و مشاهده راه و رسم واقعی زندگی در مقصد سفر را نیز تجربه کنید.

علاقه‌مندان به سفر خانوادگی به همراه خانواده و دوستان می‌توانند به جای اقامت خانوادگی در فضاهای استاندارد هتل‌ها، جمع خانواده خود را در یک ویلای دلباز یا یک منزل اجاره‌ای دربست و یا یک اقامتگاه بومگردی، در کنار حوض و فواره و هندوانه غلتان توی حوض تصور کنند که با صرف هزینه‌ای کمتر، از لذت دورهم بودن و معاشرت اعضای خانواده با یکدیگر با تمام لحظات شاد و خاطره‌انگیز آن برخوردار شوند.

سایت جاجیگا بسته‌های متنوعی را برای یک سفر هیجان انگیز پیشنهاد می‌کند. مثلا می‌توانید با اجاره کلبه چوبی در دل جنگل یک سفر خاص را تجربه کرده و یا از اجاره ویلا ساحلی در شمال اطلاع کسب کنید و پس از مقایسه گزینه‌های پیشنهادی و مطالعه نظرات میهمانان قبلی، اقامتگاه منتخب خود را رزرو کرد. همچنین، جاجیگا به فکر اقشار متوسط و جوانان هم است و اقامتگاه‌های اقتصادی خود را جداگانه به آنها معرفی می‌کند. کسانی که به سفرهای خارج از ایران علاقه‌دارند می‌توانند به جای تحمل سفر دور و دراز خارجی و صرف هزینه‌های گزاف برای خرید ارز مسافرتی، به گزینه اجاره ویلا لاکچری و اجاره ویلا در شمال، عرضه شده در جاجیگا نگاهی بیاندازند.

اجاره ویلا در شمال و جنوب و یا هر کجای این سرزمین پهناور

ویلای اجاره‌ای مناسب برای سفر شما و همراهان شما در کجای ایران قرار دارد و چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ بهترین انتخاب، بسته به مقصد سفر، بودجه، سبک گردشگری و روحیات شما و همراهان، متفاوت خواهد بود. یک عده سوئیت‌های کوچک و جمع‌وجور را می‌پسندند، برخی دوست دارند در خانه‌های جذاب محلی اقامت کنند و عده‌ای هم ویلاهای مجلل را ترجیح می‌دهند. جاجیگا، به فکر همه‌ی سلیقه‌ها بوده و تنوع بی‌نظیری از اقامتگاه‌ها را برای افراد با سلایق و بودجه‌های مختلف فراهم کرده است. همچنین نرخ اجاره بهای هر اقامتگاه در روزهای مختلف سال با شفافیت و دقت کامل درج شده تا بتوان انتخاب آگاهانه‌ای داشت.

با جستجو در سایت جاجیگا و با استفاده از فیلترهای تعبیه شده می‌توان به سهولت، لیستی از اقامتگاه‌های واجد شرایط مدنظر را یافت، سپس می‌توان با مشاهده تصاویر اقامتگاه و بررسی امکانات موجود در آن، همچنین مشاهده موقعیت مکانی اقامتگاه در نقشه و مطالعه توضیحات درج شده در مورد اقامتگاه، تصور شفافی از شرایط اقامتی ملک مورد نظر حاصل کرد و در آخر با مطالعه امتیازات و نظرات ثبت شده میهمانان قبلی که تجربه واقعی خود در دوره اقامت در همان اقامتگاه را با دیگران درمیان می‌گذارند،  تصمیم نهایی را اتخاذ کرد و به سادگی و به صورت آنلاین اقامتگاه مطلوب را رزرو کرد.

با سازوکار ویژه‌ای که برای پرداخت اجاره بها به میزبانان در نظر گرفته شده, تحویل اقامتگاه توسط میزبان به مسافر در سامانه جاجیگا تضمین می‌شود. لذا دیگر جایی برای نگرانی از محل اقامت در سفر و ایرانگردی وجود ندارد. کافی است چند روز پیش از شروع سفر، به وبسایت جاجیگا به آدرس www.jajiga.com وارد شده و اقامتگاه مطلوب خود در مقصد یا مقاصد سفرتان را یافت و به صورت آنلاین رزرو را انجام داد و سند رزرو خود را دریافت کرد، سپس با خیالی آسوده تا رسیدن موعد سفر لحظه شماری کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید