اولین و مهمترین اقدام هر سفر، انتخاب هتل شیک و ارزان

کدخبر: ۳۰۲۰۶۶
سفر به هر شهری و بازدید از جاذبه ها و امتحان کردن غذاهای خوشمزه نیازمند صرف هزینه است. برای سفر به هر جای دنیا، اگر الویت شما تفریح و گشت و گذار و لذت بردن است بهتر است محل اقامت خوب را در جای ارزان و مناسب انتخاب کنید و بهترین گزینه، انتخاب هتلی است که دسترسی آن به جاهای دیدنی راحت و آسان باشد تا حتی بدون استفاده از وسایل نقلیه و پیاده نیز به دیدن جاذبه های گرشگری بروید. برای آشنایی با هتل های ارازن در چند نقطه دنیا با ما همراه باشید.
اولین و مهمترین اقدام هر سفر، انتخاب هتل شیک و ارزان

استانبول، از پر طرفدار ترین شهر های ترکیه

برخی از گردشگران در سفر به شهر استانبول به دنبال این هستند تا سفری پرخاطره و در عین حال با تمامی امکانات و هتل های با قیمت ارزان را تجربه کنند. اما این هتلهای ارزان کدامند؟ ما تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم

هتل ادا استانبول: هتل ادا در قلب شهر استانبول در نزدیکی مسجد آبی قرار دارد. این مسجد دارای اتاق های بزرگ به همراه تراس بوده و با چشم انداز زیبا به مسجد سوکولو و دریای مرمره یک مزیت خوب حساب می شود.از امکانات هتل ادا می توان به تهویه مطبوع،جکوزی و سرو صبحان سنتی ترکی اشاره کرد. فاصله این هتل 3 ستاره با جاذبه های گردشگری استانبول مانند کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه تنها چند دقیقه است.این هتل گزینه مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل پکس استانبول: هتل پکس در منطقه بی اوفلو واقع شده است. فرودگاه آتاتورک در 14 کیلومتری این هتل قرار گرفته است که این کوتاهی مسیر یک مزیت محسوب می شود.این هتل به تعدادی از جاذبه ها بسیار نزدیک و قابل دسترسی است. بازدید از کلیسای سنت آنتونی تنها با چند دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است، میدان تکسیم نیز در نزدیکی هتل پکس قرار دارد.

از دیگر جاذبه های که در نزدیکی این هتل قرار دارند که حتی بدون وسیله نقلیه قابل دسترسی هستند می توان به برج گالاتا و خیابان استقلال اشاره کرد. اتاق های این هتل 3 ستاره رو به باغ  زیبایی و همراه با صبحانه است که خوردن صبحانه به همراه تماشای مناظر اطراف بسیار لذت بخش است. می توانید انواع غذاهای محلی را در رستوران های ترکی اطراف هتل پکس را درتور لحظه آخری استانبول می توانید امتحان کنید.

هتل ویزیون سیتی استانبول: این هتل 3 ستاره در منطقه فاتح استانبول و چند قدمی مسجد آبی و ایاصوفیه قرار دارد، همچنین در نزدیکی آن، ایستگاه تراموای سمبرلیت و حمام تاریخی برای بازدید وجود دارد.این هتل دارای اتاق های تمیز به همراه تلویزیون،تهویه،یخچال کوچک و یک حمام اختصاصی است.برای رفتن به بازار بزرگ استانبول تنها نیاز به چند دقیقه پیاده روی دارید، همچنین هتل ویزیتون سیتی در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. با آگاهی از قیمت تور استانبول و خرید آن، در این هتل اقامتی خوش خواهید داشت.

هتل کالیفرنیا استانبول: هتل 3 ستاره کالیفرنیا واقع در منطقه فاتح سلطان احمد استانبول است که فاصله کوتاهی تا باسیلیکای سیترن دارد. لابی آن هتل شیک و دارای مبلمانی به سبک معاصراست و محیطی مناسب برای صرف یک فنجان قهوه و یا مطالعه است. نمای خارجی آن نیز تراس های زیبایی به سبک فرانسوی دارد. اتاق های هتل دارای فای وای رایگان ،حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. هتل کالیفرنیا در 500 متری بازار بزرگ استانبول قرار دارد که یک مزیت خوب محسوب شده و به راحتی با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این بازار دسترسی داشته باشید.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول: هتل اکسپرس اینچی در 3 کیلومتری فرودگاه  آتاتورک و در محله کوچکچکمجه واقع شده است که بعد از تهیه بلیط هواپیما استانبول، بعد از پرواز خود با فاصله چند دقیقه به هتل می رسید، همچنین در نزدیکی آن مرکز نمایشگاهی سی ان آرقرار دارد.

سرو صبحانه این هتل به سبک بوفه است. کافه ها و رستوران های فراوانی نیز در اطراف هتل وجود دارند که می توانید یک غذای ترکی محلی را در آن سفارش دهید. در ۱۶ کیلومتری هتل، مرکز کنگره هالیک و در ۱۴ کیلومتری مسجد سلیمانیه برای بازدید وجود دارد. امکانات هتل های این هتل، یک تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز و برخی از اتاق ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت هستند. نمای برخی از اتاق های اکسپرس نیز رو به باغ و شهر است.

هتل گلدن گالاتا استانبول: محل قرار گیری هتل گلدن گالاتا استانبول در ۳۵۰  متری برج مشهور گالاتا و ۳۰۰ متری ایستگاه تراموا طوفان است و منطقه تاریخی سلطان احمد نیز در نزدیکی آن قرار دارد. در اطراف این هتل رستوارن های بین المللی و محلی  و فست فود های مختلفی وجود دارد که با چند قدم پیاده روی قابل دسترسی است، همچنین مغازه ها و گالری های معروف نیز در نزدیکی این محل قرار دارد.

فرودگاه آتاتورک نیز در 20 کیلومتری این هتل است. برای بازدید از سایر جاذبه ها و استفاده از متروریال ایستگاه متروی شیشانه در مجاور این هتل قرار دارد.این هتل شیک استانبول،دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت ،یخچالی کوچک و کتری برقی است.

البته لازم به ذکر است که رزرو این هتل ها و پیدا کردن اتاق خالی در آن ها، دردسر های مخصوص به خود دارد که به شما توصیه می شود برای سفر به استانبول از تورهای ویژه استانبول استفاده کنید، باورتان می شود هزینه هایتان از رزرو ارزان ترین هتل ها هم کمتر خواهد شد؟ 

الفبای سفر1

آنتالیا، نگینی در سواحل مدیترانه

اگر به عنوان کشور مقصد را ترکیه انتخاب کرده اید، آنتالیا یکی از شهرهای پر طرفدار است. قبل از سفر به طور قطع به دنبال محلی برای اقامت خود هستید (البته با آگاهی از قیمت تور آنتالیا و خرید آن، دیگر جای نگرانی برای محل اقامت خود ندارید). با توجه به بودجه، خیلی از افراد به دنبال یک سفر اقتصادی هستند. با الفبای سفر همراه باشید تا  با چند هتل ارزان و مناسب درآنتالیا آشنا شوید.

هتل باکوس پانسیون: هتل باککوس پانسیون در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و در اطراف آن ساختمان‌های تاریخی و قدیمی و دیوار شهر باستانی آنتالیا وجود دارد. این هتل دارای اتاق هایی با دکوراسیون جذاب و مناظر رو به دریا است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از ویژگی های مثبت آن  می توان دسترسی آسان و راحت به جاذبه ها گردشگری آنتالیا اشاره کرد.

به دروازه هادریان، خیابان آتاتورک در فاصله بسیار نزدیک هتل باککوس پانسیون قرار دارد، همچنین  به ساحل مرمرلی و بندر کالیچی تنها با چند دقیقه پیاده روی خواهید رسید. این هتل 3 ستاره و دارای 14 اتاق است. موزه‌ی اسباب بازی آنتالیا،کوچه چترها و کمی بالاتر، میدان (برج) ساعت در نزدیکی هتل باککوس پانسیون قرار دارند.

هتل آنتالیا پالاس: هتل آنتالیا پالاس هتل 3 ستاره ، میان رده و دارای 50 اتاق است. تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی بوده و برخی از اتاق چشم اندازه رو به دریای مدیترانه و برخی دیگر نیز چشم انداز رو به کوهستان و باغ های اطراف را دارند.

غذاها را هم به صورت منو، هم بوفه در رستوران سرو می شوند همچنین مسافران می توانند  از فضای باز محیط لذت برده و در کنار استخر اختصاصی هتل غذای خود را صرف کنند. فصله هتل آنتالالیا پالاس تا مرکز شهر 3 کیلومتر و تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد. مکان های گردشگری آتنالیا  و مراکز خرید آنتالیا در شعاع یک کیلومتری این هتل قرار دارند. با رزرو تور لحظه آخری آنتالیا می توانید از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل گرند میرامور: هتل گرند میرامو هتل 3 ستاره و میان رده با 134 اتاق است و در شهر کمر آنتالیا واقع شده است.  این هتل دارای امکانات ورزشی ، استخر رو باز، سونا، ماساژ، سالن ورزشی، تنیس روی میز و زمین بازی مخصوص کودکان است. وعدهای غذایی این هتل  نیز به صورت بوفه در رستوران هتل سر می شوند. در فاصله چند قدمی هتل گرند میرامو ساحل وجود دارد و تا مرکز شهر کمر 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا نیز 50 کیلومتر فاصله است.

هتل لارا هاردیانوس: این هتل دارای استخر سر باز با سرسره‌های آبی و زمین بازی برای کودکان، باغ و سالن اجتماعات است. از دیگر امکانات هتل می توان به حمام ترکی ، سونا، خدمات ماساژ، موسیقی زنده و انواع نمایش‌ها هفته‌ایاشاره کرد. هتل لارا هاردیانوس  یک  هتل‌ میان رده سه ستاره  و با 132 اتاق  در آنتالیا است. صبحانه نیز به صورت منوی باز و بوفه در رستوان سرو می شود و سایر غذاهای خوش طعم مانند کباب، ماهی و غذاهای گریل برای ناهار و شام نیز در رستوان هتل هتل لارا هاردیانوس  وجود دارد. از هتل تا ساحل تنها نیاز به چند دقیقه پیاده روی است و در 9 کیلومتری فرودگاه انتالیا و در 11 کیلومتر مرکز شهر وجود دارد.

هتل دنیژان: هتل دنیژان آنتالیا یک هتل 2 ستاره و اقتصادی است. دارای 24 اتاق بوده و سرویس دهی مناسب است. این هتل در غربی ترین قسمت آسیا و در نزدیکی دریا قرار دارد که چشم اندازه زیبای دریای اژه یکی از ویژگی های خوب هتل دنیژان است. پنجره ها این هتل بزرگ بوده همچنین تراس ها آن نیز روی به  روی دریا قرار دارد که منظر زیبای آن قابل مشاهده است.برخی از اتاق ها نیز دارای بالکن هستند. در تراس این هتل صبحانه روستای متنوع سرو می شود و برای سایر وعده های غذایی، در رستوان هتل دنیژان می توانید غذای مورد نظر خود را سفارش دهید. در 45 کیلومتری این هتل مرکز شهر آیواچیک و در 100 کیلومتری نیز فرودگاه چناق‌ قلعه قرار دارد.

الفبای سفر2

سن پترزبورگ، اقامت در مرکز تزار های روس 

شهر سن پترزبورگ یک مرکز توریستی بزرگ دنیا است. زیبایی این شهر سالانه میلیون ها توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند و تعداد بازدیدکنندگان هر سال بیشتر می شود.هتل های سن پترزبورگ تمام زیرساخت های لازم برای اقامت بلند مدت را دارا است. در اینجا تعدادی از هتل های ارزان این شهر را به شما معرفی می کنیم.

هتل های جزیره کرستوفسکی در سن پترزبورگ: در جزیره کرستوفسکی اصلی ترین پارک تفریحی شهر سن پترزبورگ قرار گرفته است، جایی که شما می توانید بندر قایق های تفریحی و حاشیه رودخانه نوا را بیابید همچنین شما می توانید رستورانها،کافه ها، اسکیت و دوچرخه اجاره ای پیدا کنید.استادیوم فاصله زیادی از مرکز شهر ندارد و با اقامت در شهر به راحتی می توانید به استادیوم بروید اما به دلیل موقعیت و جاذبه های منطقه قیمت هتل ها و آپارتمان ها در جزیره کرستوفسکی بالاتر از شهرهای اطراف است.

Hotel Park Krestovskiy

Arena Hotel

Hotel on Krestovskom

Hotel Alfavit

هتل های ارزان قیمت سن پترزبورگ: در شهر سن پترزبورگ تعداد زیادی هتل های ارزان قیمت یک یا دو ستاره وجود دارند.هتل ها اصالتا خانه هایی در قرن 17-19 بوده اند.هتل های کوچک و اقامتگاه ها در فاصله کوتاهی از ایستگاه مرکزی مترو قرار گرفته اند.

Mini Hotel Petropavlovsky

Alluria on Vosstaniya Hotel

Swift Camel

Lancelot Hotel

Troitskiy Hotel

Kapital Ekonom Hotel

هتل های مرکز شهر: در بالا ما در مورد هتل های ارزان قیمت در مرکز تاریخی شهر سن پترزبورگ صحبت کردیم اگرچه شما می توانید از قیمت تور روسیه با خبر شده و با خرید این تور، در قلب سن پترزبورگ اقامت داشته باشید. البته که می توانید برند های معروف هتل های جهانی را در اینجا بیابید.از ویژگی های اقامت در مرکز شهر اینست که از پنجره اتاق چشم اندازی به شهر داشته باشید و همچنین با رستوران ها و موزه های شهر فاصله کمی خواهید داشت.برخی از هتل ها عهبارتند از:

Belmond Grand Hotel Europe

Majestic Boutique Hotel Deluxe

Four Seasons Hotel Lion Palace

Domina St.Petersburg

M-Hotel

Artefact

Hotel Indigo

الفبای سفر3

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید