تست کرونا برای پرواز ها

کدخبر: ۳۹۹۱۱۷
تست کرونا برای پرواز یکی از کارهایی است که این روزها باید در برنامه سفرتان بگنجانید.
تست کرونا برای پرواز ها

 با  پاندمی ویروس کووید ۱۹ تمامی کشورها برنامه ای برای کاهش شیوع آن انجام داده اند. کشور ما نیز در پی اقداماتی، تصمیم به انجام تست کووید ۱۹ برای مسافران راه های هوایی کرده است. این تست برای کاهش انتقال کرونا انجام می شود. برای مثال تصور کنید فردی مبتلا به کووید ۱۹ باشد و وارد یک کشور شود. فرد برای کارهای خود در سطح شهر، تاکسی، رستوران ها، هتل، افراد مختلف در ارتباط خواهد بود و در این ارتباط باعث آلودگی‌ بسیاری افراد می شود. 

اما مشکلی که در انجام تست کرونا برای پرواز ها وجود دارد کمبود وقت و کارهای زیادی که باید قبل از سفرتان آن ها را انجام دهید، هزینه های بالای رفت و آمد برای یافتن یک آزمایشگاه مورد تایید شرکت هوایی که قصد سفر با آن را دارید و غیره هستند. به طوری که تصور کنید قصد سفر با راه هوایی دارید تا با عجله به مقصد خود برسید ولی متوجه لزوم انجام آزمایش کرونا شده اید که باید سریعا به انجام آن اقدام کنید! اما راه حل ما برای انجام این کار نمونه گیری در منزل است. به طوری که شما می توانید بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه ها، آزمایشگاهی که مورد تایید شرکت هوایی که قصد سفر با آن دارید را انتخاب و پس از پذیرش، نمونه گیری شما در منزل یا محل کارتان انجام شود.

روش انجام تست کرونا برای پرواز ها چیست؟

تست کرونا برای پرواز ها جهت کاهش این انتقال انجام می شود. شاید تا به حال روش های مختلف برای انجام تست کرونا به گوشتان خورده باشد. برای مثال روش رپید تست (rapid test) ، الایزا، PCR و روش های غربالگری که همه این روش ها برای موارد خاص کاربرد دارند ولی روشی که برای تشخیص در تست کرونا برای پرواز ها استفاده می شود روش PCR می باشد. در این روش ماده ژنتیکی ویروس کووید ۱۹ را که RNA می باشد بررسی می شود. به طوری که اگر در سلول های راه های هوایی ماده RNA این ویروس شناسایی شود یعنی فرد مبتلا به این بیماری می باشد. حتی اگر دارای علائم کرونا نباشد.

آزمایشگاه های مورد تایید تست کرونا برای پرواز ها مختلف:

اگر این روزها تصمیم به سفر با خط های هوایی کرده باشید به طور حتم از لزوم انجام تست کرونا بری پرواز ها اطلاع دارید. اما نکته که به آن باید توجه داشت آزمایشگاهی که باید آزمایش شما در آن انجام شود برای هر شرکت هوایی متفاوت است. در نگاه اول این مطلب شاید برای شما سردرد گم کننده باشد و با پیدا کردن یک آزمایشگاه نزدیک به منزل یا محل کارتان که مورد تایید شرکت هوایی مد نظرتان باشد به مشکل برخورد کنید. این مسئله ممکن است  به استرس سفرتان افزوده شده باشد و برای انجام آن مجبور باشید یک روز کامل را اختصاص داده باشید. 

اما دیگر نگران انجام تست کرونا برای پرواز ها نباشید. آنی آزما با طرحی یک سیستم سعی در آسان نمودن مسیر انجام آزمایش و تشخیص کرده است. به طوری که بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه، تست های خود را در منزل یا محل کار خود انجام دهید. نمونه شما پس از نمونه گیری به آزمایشگاه مورد تایید شرکت هوایی مد نظر شما ارسال می شود و پس از انجام تست در سریع تربن زمان ممکن ، می توانید جواب تست خود را آنلاین دریافت کنید. همچنین با این روش از انتقال ویروس کووید ۱۹ در آزمایشگاه ها که یکی از مراکز پر خطر ویروس کرونا می باشد، جلوگیری کرده اید. 

کرونا

آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش ایرلاین:

برای انجام تست کرونا برای پرواز ها باید از آزمایشگاه های مورد تایید شرکت هوایی مد نظرتان برای مثال آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش ایرلاین مطلع باشید. آزمایشگاه های مورد تایید ترکیش از جمله آزمایشگاه بیمارستان رسالت، بیمارستان خاتم الانبیا، بیمارستان عرفان نیایش، بیمارستان مهراد، بیمارستان نیکان، آزمایشگاه آزادی، آزمایشگاه رصد، آزمایشگاه سعید، آزمایشگاه مدیکال، آزمایشگاه کیوان، بیمارستان دی، بیمارستان عرفان، آزمایشگاه بهار، آزمایشگاه پیوند و غیره می باشد.

آزمایشگاه های مورد تایید قطر ایرویز:

اگر قصد تست کرونا برای پرواز با هواپیمایی قطر را دارید باید توجه داشته باشید که آزمایشگاه های مورد تایید قطر شامل بیمارستان پارس، آزمایشگاه رسالت، آزمایشگاه خاتم الانبیا، آزمایشگاه تندیس، آزمایشگاه عرفان، آزمایشگاه نیایش، آزمایشگاه  مهرداد، آزمایشگاه  آینده، آزمایشگاه رویان، آزمایشگاه نیکان، آزمایشگاه آزادی، آزمایشگاه پارسیان، آزمایشگاه رصد، آزمایشگاه سعید، آزمایشگاه قلهک، آزمایشگاه  لاوازیه، آزمایشگاه مدیکال، آزمایشگاه کیوان، آزمایشگاه دی، آزمایشگاه عرفان، آزمایشگاه آرامش، آزمایشگاه بهار، آزمایشگاه پیوند، آزمایشگاه ونک، آزمایشگاه جهاد دانشگاهی، اروند، آزمایشگاه لاله، آزمایشگاه آریا و غیره می باشد. بنابراین اگر قصد انجام آزمایش کرونا پرواز قطر را دارید می توانید با مراجعه به صفحه اصلی پذیرش آنی آزما شوید و با انتخاب آزمایشگاه از لیست سفر های قطر درخواست نمونه گیری در منزل را انجام دهید.

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ماهان:

جهت انجام تست کرونا برای پرواز ها ماهان می توانید با مراجعه به صفحه اصلی پذیریش آنی آزما شوید و با انتخاب آزمایشگاه از لیست سفر های ماهان درخواست نمونه گیری در منزل را انجام دهید. آزمایشگاه های مورد تایید ماهان شامل آزمایشگاه ونک، آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش، آزمایشگاه بیمارستان پارس، آزمایشگاه بیمارستان رسالت، آزمایشگاه بیمارستان دی، آزمایشگاه آرمین، آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران (جهت دیپلمات ها و مامورین دولتی) می باشد.

تست کرونا برای پروازها

اگر قصد انجام تست کرونا برای پرواز ها و هر گونه تست دیگری را دارید، می توانید آزمایش خود را در خانه یا محل کار انجام دهید. به این منظور وارد صفحه اصلی آنی آزما شوید و نوع تست و آزمایشگاهی را که مایل به انجام آزمایش در آن هستید را انتخاب کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با همکاران ما در این خصوص در ارتباط باشید. نمونه گیری در همان آدرسی که شما درخواست کرده اید، انجام خواهد گرفت. پس از نمونه گیری، جواب آزمایشتان در سایت آنی آزما قرار می گیرد و شما با در دست داشتن شما کاربری خود می توانید جواب آزمایشتان را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید