شرایط فروش خودروهای صفر ایران خودرو و سایپا بدون قرعه کشی

شرایط فروش خودروهای صفر ایران خودرو و سایپا بدون قرعه کشی

کدخبر: ۵۱۹۹۴۱
تولیدکنندگان خودرو همانند ایران خودرو و سایپا، با هدف مدیریت روند عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح‌های فروش ویژه یا قرعه‌کشی‌هایی را راه‌اندازی و برنامه‌ریزی می‌کنند.
شرایط فروش خودروهای صفر ایران خودرو و سایپا بدون قرعه کشی

طرح فروش ایران خودرو و سایپا یا برنامه قرعه کشی ایران خودرو و سایپا جزو طرح‌های ویژه برای کنترل درصد تقاضا و عرضه بازار است که اولین قدم برای شرکت در این فروش‌های ویژه، انجام ثبت نام در طرح های فروش خواهد بود. همانطور که می‌دانید تعداد خودرو های عرضه شده در طرح های قرعه کشی محدود بوده و نصف ظرفیت فروش نیز به طرح مادران اختصاص داده شده است.

گاهی تعداد متقاضی برای خودروهایی مانند پژو پارس tu5، پژو 207 و پژو 206 تیپ 2 به اندازه ای است که شانس برنده شدن شما به زیر 1 درصد کاهش می‌یابد. یکی دیگر از راه های خرید خودرو صفر کیلومتر یا کارکرده، استفاده از سایت همراه مکانیک است. در ادامه به بررسی شرایط خرید و فروش خودرو از ایران خودرو، سایپا و همراه مکانیک خواهیم پرداخت.

خرید محصولات ایران خودرو و سایپا از همراه مکانیک

اگر می‌خواهید بدون شرکت در قرعه کشی و انتظار های مکرر یا نگرانی از افزایش قیمت کارخانه ای محصولات؛ صاحب خودرو دلخواه خودشوید، می‌توانید از نمایشگاه آنلاین همراه‌مکانیک به آدرس hamrah-mechanic استفاده کنید. این نمایشگاه آنلاین شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده همراه با امکان خرید اقساطی خودروها بدون ضامن و با اقساط بلند مدت است.

اتوسنتر همراه مکانیک، محلی برای بازدید فیزیکی از بهترین گزینه‌های خرید بازار است. با مراجعه به این محل، می‌توانید تمامی گزینه‌های خریدتان را به‌صورت یکجا مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود کنید. تمامی خودروهای موجود در اتوسنتر کارشناسی‌شده هستند و ضمانت 7 روزه کارشناسی دارند. برای مشاهده محصولات ایران خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک کلیک کنید.

جدیدترین طرح فروش ایران خودرو

برای خرید خودرو های ایران خودرو به قیمت کارخانه باید در قرعه کشی این محصولات در سیستم سامانه مشترک تخصیص خودرو شرکت کرده و اگر بخت و اقبال همراهتان باشد و تمامی شرایط ثبت نام خودور را داشته باشید، از میان بیش از 5 میلیون متقاضی خرید خودرو برنده شوید. برای شرکت در شرایط فروش ایران خودرو باید منتظر اعلام زمان قرعه کشی بعدی خودرو باشید که بنابر گفته سخنگوی وزارت صمت در آخر هفته جاری اعلام خواهد شد.

با شرکت در این طرح‌ها و برنده شدن در برنامه‌های فروش ویژه ایران خودرو، متقاضیان تحت شرایط خاص ذکر شده در زیر به خودرو دلخواه خود دست پیدا می‌کنند. امتیازات حاضر در این مدل فروش‌ها و طرح‌ها بسیار خاص و منحصر به فرد است. برخی از ویژگی‌های این طرح‌های را نام می‌بریم:

• خرید به قیمت کارخانه

• تحویل 3 ماهه

• همراه با قیمت قطعی

زمان تحویل خودور ها در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو به مدت 3 ماه است که بنابر نوع خودرو ممکن است با تاخیر نیز تحویل شود. افراد با شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند یکی از خودروهای حاضر در فروش فوق العاده ایران خود را با قیمتی مناسب و قطعی خریداری کنند.

هدف از طرح فروش ایران خودرو در بورس چیست؟

همان‌طور که می‌دانید برخی از خودروهای ایران خودرو در بورس کالا قابل عرضه هستند. ایران خودرو نیز همانند سایر تولیدکنندگان خودرو برخی از ماشین‌های خود را در بورس کالا برای عرضه قرار می‌دهد. ولی هدف از این کار چیست؟ در ادامه این بخش اهداف اصلی ایران خودرو را از شروع این طرح‌ها و برنامه‌ها به طور خلاصه نام می‌بریم.

• ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا خودرو

• از بین بردن نیاز به واسطه و دلال در بازار خودرو

• ارائه قیمت مناسب و کارخانه‌ای به متقاضی

• دوری از قیمت‌های بازار آزاد

جدیدترین طرح فروش سایپا

ثبت نام سایپا از آنجایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته که فاصله میان قیمت کارخانه و بازار محصولات این خودروساز به شکل عجیبی رشد کرده است. از این رو بسیاری از مردم در راستای حفظ ارزش سرمایه و پس‌انداز خود یا خرید خودرو جهت مصارف شخصی به قیمت کارخانه رو به شرکت در طرح‌های فروش فوق العاده شرکت سایپا و سایر خودروسازان آورده‌اند.

شرکت سایپا در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد تعدادی از خودورهای خود را را از شرایط قرعه کشی خارج نموده و متقاضیان پیش‌خرید این خودروها می‌توانند با ورود به سایت سایپا یا سامانه تخصیص خودرو، مستقیما اقدام به ثبت نام این دو محصول کنند. برای خرید سایر محصولات این خودروسازی باید منتظر مرحله بعدی قرعه کشی خودرو باشیم. در طرح جدید شرایط فروش سایپا انتظار عرضه خودروهای: کوییکs، سایناs، پراید 151 تیپse،کوییکr و شاهین را به صورت فروش فوری و ظرفیت محدود خواهیم داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید