همه چیز درباره طرحهای فروش ایران خودرو و قرعه کشی

کدخبر: ۵۳۱۶۵۵
برخی از تولیدکنندگان خودرو همانند ایران خودرو با هدف مدیریت روند عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح‌های فروش ویژه یا قرعه‌کشی‌هایی را راه‌اندازی و برنامه‌ریزی می‌کنند.
همه چیز درباره طرحهای فروش ایران خودرو و قرعه کشی

 طرح فروش ایران خودرو یا برنامه قرعه کشی ایران خودرو نیز یکی از همین طرح‌های ویژه برای کنترل درصد تقاضا و عرضه بازار است که اولین قدم برای شرکت در این فروش‌های ویژه، ثبت نام ایران خودرو خواهد بود.

جدیدترین طرح فروش ایران خودرو

آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو روز پنجشنبه مورخ 5 آبان 1401 از طریق سایت ایران خودرو  و به صورت قرعه کشی آغاز خواهد شد.

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل 3 ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سایت شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی مطابق جدول زیر از روز پنجشنبه مورخ 1401/08/05 شروع و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. خودروهای عرضه شده در این ثبت نام ایران خودرو شامل: سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور xu7p، پژو 207 دستی فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک سقف قرمز است.

جدول فروش

اگر پس از اعلام نتایج، شانس با شما یار نبود و برنده قرعه کشی نبودید، می‌توانید از امکان خرید نقد و اقساط خودروها از نمایشگاه همراه مکانیک نیز استفاده کنید. همراه مکانیک مدت‌ها است خدمت فروش اقساطی خودرو را ارائه می‌دهد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو موردنظر خود همین حالا وارد صفحه همراه مکانیک شوید و متناسب با بودجه و نیاز خود نسبت به خرید اقساطی خودروها اقدام کنید.

هدف از طرح فروش ایران خودرو چیست؟

با شرکت در این طرح‌ها و برنده شدن در برنامه‌های فروش ویژه ایران خودرو متقاضیان تحت شرایط خاص ذکر شده در زیر به خودرو دلخواه خود دست پیدا می‌کنند. امتیازات حاضر در این مدل فروش‌ها و طرح‌ها بسیار خاص و منحصر به فرد است. برخی از ویژگی‌های این طرح‌های ویژه را در زیر نام می‌بریم:

  • قیمت مناسب

  • تحویل 3 ماهه

  • همراه با قیمت قطعی

همان‌طور که می‌دانید برخی از خودروهای ایران خودرو در بورس کالا قابل عرضه هستند. ایران خودرو نیز همانند سایر تولیدکنندگان خودرو برخی از ماشین‌های خود را در بورس کالا برای عرضه قرار می‌دهد. ولی هدف از این کار چیست؟ در ادامه این بخش اهداف اصلی ایران خودرو را از شروع این طرح‌ها و برنامه‌ها به طور خلاصه نام می‌بریم.

  • ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا خودرو

  • از بین بردن نیاز به واسطه و دلال در بازار خودرو

  • ارائه قیمت مناسب و کارخانه‌ای به متقاضی

  • دوری از قیمت‌های بازار آزاد

با شروع مراحل ثبت نام ایران خودرو بسیاری از افراد توانستند با ارائه مدارک اصلی و خواسته‌شده در یکی از طرح‌ها ویژه و فروش‌های فوق العاده ایران خودرو شرکت کنند و حتی ماشین دلخواه بود را برنده شوند. سوالی که در اینجا پیش می‌آید به طور حتم در مورد نحوه ثبت‌نام ایران خودرو است که در بخش بعدی به آن اشاره می‌کنیم.

شرایط تکمیل ثبت نام ایران خودرو

قدم اول برای شرکت در طرح فروش ایران خودرو یا قرعه کشی ایران خودرو کسب اطلاعات کامل در مورد قیمت روز انواع خودروهای ایران خودرو است. در اقدام بعدی و بعد از اینکه از قیمت قطعی خودروهای ایران خودرو مطمئن شدید باید برای شرکت در مراحل نام‌نویسی دست به کار شوید.

به عبارت دیگر به سامانه فروش ایران خودرو سر بزنید و در آنجا تمامی مراحل نام‌نویسی را پشت سر بگذارید. ناگفته نماند شرایط ثبت نام در طرح‌های ایران خودرو به گونه‌ای است که شاید هر کسی نتواند در آنها شرکت کند. در واقع دست یافتن به دوره قرعه‌کشی ایران خودرو برای هر شخصی قابل انجام نیست. افراد باید واجد شرایط زیر باشند:

  • هیچ پلاک ملی فعالی به نام آنها ثبت‌ نشده باشد

  • حساب بانکی فعال و معتبر داشته باشند

  • بتوانند وجه مورد نظر را از حساب خود واریز کنند

  • شماره تلفن همراه آنها به نام خودشان باشد

  • یکی از اصلی‌ترین مراحل مربوط به نام‌نویسی داشتن شماره شبا به نام فرد متقاضی است

  • اصل و کپی گواهینامه رانندگی خود را ارائه دهد

در صورتی که فرد متقاضی هر یک از این شرایط را نداشته باشد، بهتر است وقت خود را تلف نکند و برای شرکت در طرح ایران خودرو دست به کار نشود زیرا تمامی شرایط ذکر شده در بالا جزء الزامات ضروری است و نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد.

موارد مهم مربوط به فروش فوری ایران خودرو

موارد مهم مربوط به فروش فوری ایران خودرو

متقاضیانی که قصد دارند در طرح فروش ایران خودرو شرکت کنند نه تنها باید از مدارک و شرایط لازم برای تکمیل ثبت‌نام و نام‌نویسی در قرعه کشی ایران خودرو مطلع باشند. بلکه باید مواردی که مربوط به فروش فوری ایران خودرو است را جدی بگیرند و در مورد آنها بررسی‌های لازم را انجام دهند.

برای مثال از آنجایی که خودروهای ایران خودرو با طرح فروش ویژه به فروش می‌رسند متقاضیان این خودروها بعد از مشخص شدن نتایج قرعه کشی و پس از برنده شدن در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو و حتی با تحویل خودرو نیز نمی‌توانند ماشین خود را بفروشند زیرا مالکیت آنها باید قطعی شود. در این بخش برخی دیگر از موارد مهم و نکات مربوط به طرح‌های فروش ویژه ایران خودرو را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  • متقاضیان حقوقی نمی‌توانند در این طرح‌ها ثبت‌نام کنند

  • بعد از 5 ماه از زمان دریافت خودرو گارانتی ماشین باطل می‌شود

  • متقاضی بعد از دریافت خودرو نمی‌تواند ماشین را به دیگری انتقال دهد

  • متقاضیان نمی‌توانند در 2 قرعه‌کشی خودروهای مختلف ثبت‌نام و شرکت کنند

  • بعد از برنده شدن در قرعه‌کشی متقاضی نمی‌تواند حق و امتیاز خود را به دیگران منتقل کند

  • هر کد ملی تنها می‌تواند یک‌ خودرو را به نام خود ثبت کند

توجه داشته باشید این موارد و نکات ذکر شده در بالا تنها مربوط به طرح‌های فروش ویژه ایران خودرو است و سایر تولیدکنندگان خودرو برنامه‌ها و موارد مختلفی را برای متقاضیان خود دارند که به طور رسانه‌ای اعلام می‌کنند.

قرعه کشی ایران خودرو راهی برای ماشین‌دار شدن

با مطالعه مطالب ذکر شده در بخش‌های قبلی، در صورتی که از واجد شرایط بودن خود مطمئن هستید، برای قرعه‌کشی بعدی ایران خودرو آماده شوید. با شرکت کردن در این طرح‌های فروش ویژه یا فوری ایران خودرو می‌توانید بدون دردسر صاحب خودروی مورد نظر شوید.

نتایج قرعه‌کشی طرح‌های ایران خودرو شاید همیشه طبق خواسته دل شما نباشد ولی به طور حتم شما نباید امید خود را از دست بدهید. همان‌طور که قبلا هم گفته شد می‌توانید برای خرید نقد و اقساط خودرو به نمایشگاه همراه مکانیک مراجعه کنید. برای مثال برای خرید پژو 207 روی لینک کلیک کنید و از شرایط خرید نقد و اقساط این خودرو که از خودروهای پرتقاضای بازار نیز هست، مطلع شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید