کنایه آذری جهرمی به ترامپ/ نکشیمون پیروز!

سرویس: اخبار سیاسی کدخبر: ۷۹۲۷۴۱
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات دولت روحانی، با کنایه به رئیس جمهور آمریکا در کانال تلگرام خود نوشت: تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.
کنایه آذری جهرمی به ترامپ/ نکشیمون پیروز!

به گزارش اقتصادنیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی، در کانال تلگرام خود نوشت:

تنگه باز بود، نفت ایران تحریم بود.

تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.

البته که ترامپ پیروز جنگ شده است، نکشیمون پیروز!

 

پربازدیدترین‌ها
لوتوس پارسیان - O