PsyOptions؛ شگفتی ساز بازار ارزهای دیجیتال

ترس شدید رمز ارزها /جبران افت بیت کوین!

کدخبر: ۴۷۱۵۹۶
اقتصادنیوز: بیت کوین افت روز گذشته خود را جبران کرده و به قیمت 36 هزار دلار رسیده است. اما اتریوم نتوانسته به همان میزانی که دیروز افت کرد، امروز رشد کند.
ترس شدید رمز ارزها /جبران افت بیت کوین!

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین با یک جهش خوب نسبت به روز گذشته، به حدود 36500 دلار رسیده و افت دیروز خود را تقریبا جبران کرده است. اما این رشد قیمتی، چندان امیدوارکننده نیست و فعلا ترس موجود در بازار، نسبت به امیدی که معامله گران دارند بیشتر است.

ترس شدید در بازار رمز ارزها

شاخص ترس و طمع بیت کوین هم عدد 12 را نشان می دهد که بیانگر وجود ترس شدید در بازار است. معامله گران فعلا نگران این هستند که شاید رشد امروز، پیش زمینه ای باشد برای افت بیشتر قیمت در روزهای آینده.

در حال حاضر هم روی عدد 30 هزار دلاری تاکید زیادی می شود که اگر این عدد هم به پایین شکسته شود، اوضاع بیت کوین وخیم تر خواهد شد. البته بیت کوین فعلا تا عدد 30 هزار دلار فاصله حدود 6 هزار دلاری دارد و بعید است قیمت به این سرعت بتواند تا آن منطقه افت کند.

طی شبانه روز گذشته بیش از 43 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که در مقایسه با روزهای گذشته، رشد بسیار زیادی داشته. ارزش بازار بیت کوین هم تا 690 میلیارد دلار بالا آمده است.

ارز دیجیتال

حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت گذشته

برخلاف بیت کوین که تقریبا افت دیروز خود را جبران کرده، اتریوم نتوانسته به آن میزان رشد کند و رشد آن محدود به 7-8 درصد شده که قیمت را به 2400 دلار رسانده است. البته اتریوم هم با این رشد قیمتی، فعلا از آن وضعیت ترسناکی که برایش ایجاد شده بود فاصله گرفته اما همان نگرانی هایی که درباره بیت کوین وجود دارد، درباره اتریوم نیز صدق می کند.

در اکوایران ببینید؛

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 24 میلیارد دلار بوده که عدد قابل توجهی است. این عددی است که معمولا معاملات بیت کوین به این اندازه است و اینکه اتریوم با این حجم بالا معامله شده نشان دهنده این است که به همان میزان که در منفی های بازار عده ای با ترس دست به فروش زده اند، عده ای هم قیمت را مناسب دانسته اند و خریدهای پرحجمی داشته اند.

رشد دو میلیون درصدی یک توکن!

با مثبت شدن بیت کوین، آلت کوین ها هم دوباره جان گرفته اند و پاداش خوبی را نصیب افرادی کرده اند که در اوج ریزش ها خرید انجام داده اند. امروز فانتوم با رشد 18 درصدی، مثبت ترین ارز در فهرست 50 ارز برتر بازار است. VeChain ، Elrond ، Theta Network، Helium و Cosmos هم همگی بیش از 12 درصد رشد کرده اند و بازدهی خوبی در یک روز داده اند.

شگفتی ساز بازار ارزهای دیجیتالی امروز

در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز UNUS SED LEO که امروز 5 درصد افت کرده، سایر نمادها همگی مثبت هستند و رشد کرده اند. 

شگفتی ساز امروز هم PsyOptions بوده که گرچه از توکن های کوچک و گمنام بازار است، اما بیش از دو میلیون درصد رشد کرده و رتبه اول را در بین تمام ارزهای موجود دارد. PumpETH و BitAU هم رکوردداران افت امروز هستند که هر دو، حدود 100 درصد افت کرده اند.

رشد 34 درصدی ارزش معاملات 

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد بیش از 8 درصدی، به 1.65 تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات هم رشد قابل توجهی داشته و با افزایش 34 درصدی نسبت به دیروز، به 123 میلیارد دلار رسیده است. از این رقم 96 میلیارد دلار معادل 78 درصد ارزش معاملات مربوط به معاملات استیبل کوین ها بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید