هجوم سرمایه گذاران خرد برای خرید بیت کوین

تاخت و تاز بیت کوین در بازار رمز ارزها /اتریوم 3000 دلاری شد

کدخبر: ۴۸۰۰۷۱
بیت کوین که گارد صعودی گرفته، امروز با رشد بیش از یک درصدی وارد کانال 44000 دلار شده است. اتریوم هم حوالی 3000 دلار معامله می شود.
تاخت و تاز بیت کوین در بازار رمز ارزها /اتریوم 3000 دلاری  شد

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت بیت کوین با رشد حیرت انگیز روز گذشته، کام بسیاری از معامله گران را شیرین کرد و حالا وارد فاز صعودی شده است.

بیت کوین هم اکنون با رشد 1.2 درصدی، حدود قیمت 44100 دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن هم به 14 درصد رسیده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 33 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 836 میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین خاطره 2020 را تکرار می کند؟

اکانت توییتر پلن بی که از اکانت های مرجع آماری و تحلیلی درباره ارزهای دیجیتال است، امروز با انتشار تصویری از شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین نوشته که هم اکنون این شاخص به عدد 56 رسیده و این سوال را مطرح کرده که «آیا بیت کوین دوباره مثل سال ۲۰۲۰ به سمت بالا می رود؟» 

از طرفی وب سایت تحلیلی گلسنود هم اطلاعاتی منتشر کرده که نشان می دهد کاربران از اوایل اسفند در حال افزایش ذخایر بیت کوین خود هستند و جدیت سرمایه گذاران خرد برای خرید این ارز دیجیتال، بیش از گذشته بوده است.

اتریوم بالاخره 3000 دلاری شد

اتریوم هم امروز وضعیت خوبی دارد و با رشد بیش از 3 درصدی، چندین بار قیمت 3000 دلار را لمس کرده است. هم اکنون اتریوم حوالی همان قیمت 3000 دلار معامله می شود و ارزش معاملات آن هم 19 میلیارد دلار است. ارزش بازار اتریوم 358 میلیارد دلار بوده و بازدهی هفتگی آن هم به بیش از 10 درصد رسیده است.

درصورتی که اتریوم بتواند قیمت 3000 دلار را بشکند و بالای آن تثبیت شود، یک مقاومت مهم دیگر هم سر راه دارد که در 3200 دلار است. درصورت عبور از این مقاومت، دیگر می توان با اطمینان گفت که اتریوم وارد یک روند صعودی شده است.

بیت کوین و اتریوم

بازدهی 104 درصدی «ویوز» در یک هفته

آلت کوین ها امروز اکثرا مثبت هستند اما تعدادی از آن ها هم افت قیمت داشته اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، هلیوم بیشترین افت را داشته که 4 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد. الگوراند هم با افت 3 درصدی دومین ارز منفی امروز است. 

اما در میان نمادهای مثبت، وضعیت متفاوتی وجود دارد و حتی یکی از ارزها توانسته تا 10 درصد رشد روزانه را ثبت کند. فانتوم با رشد 10 درصدی مثبت ترین نماد امروز است. ویوز هم با رشد 9 درصدی دومین نماد مثبت است و نیر پروتکل با رشد 7 درصدی، از بهترین ارزهای امروز بوده است.

در بازدهی هفتگی، «ویوز» که امروز وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شده و جایگاه پنجاهم را در اختیار دارد، با رشد 104 درصدی بهترین عملکرد را در این فهرست داشته. پس از آن هم ترا قرار دارد که 62 درصد رشد طی یک هفته گذشته را ثبت کرده است.

بازار در آستانه 2 تریلیون دلاری شدن

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 1.44 درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد 1.95 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات نسبت به روز گذشته 4 درصد کاهش داشته و عدد 111 میلیارد دلار را نمایش می دهد. 

ارزش معاملات دیفای 18 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 92 میلیارد دلار معامله شده اند که معادل 83 درصد ارزش کل معاملات است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید