ثبات در بازار رمز ارزها

استراحت بیت کوین در کانال 41 هزار دلار/اتریوم پشت سد مقاومت

کدخبر: ۴۷۴۴۶۲
اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته، همچنان در کانال 41000 دلار قرار دارد و اتریوم هم مثل دیروز در حوالی 3000 دلار معامله می شود.
استراحت بیت کوین در کانال 41 هزار دلار/اتریوم پشت سد مقاومت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین امروز در حدود قیمتی 41500 دلار معامله می شود و از روز گذشته تا به امروز، اتفاق خاصی در قیمت آن رخ نداده است. ارزش معاملات بیت کوین نسبت به روز گذشته تقریبا نصف شده و به عدد 16 میلیارد دلار رسیده است. کاهش ارزش معاملات در روزهای کم نوسان، اتفاقی طبیعی است.

ارزش بازار بیت کوین هم 788 میلیارد دلار است که با دامیننس 41 درصدی، می توان متوجه شد ضریب نفوذ بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به یکی دو ماه گذشته تغییر خاصی نداشته است.

استراحت بیت کوین در کانال 41 هزار دلار

پس از رشد 15 درصدی که بیت کوین طی چند روز گذشته داشت، درجا زدن قیمت اتفاقی غیرمعمول نیست و چنانچه قرار بر رشد قیمت بیشتر از این باشد، قیمت باید کمی در این محدوده استراحت کند تا برای صعودی دیگر، انرژی کافی را جذب کند.

اتریوم پشت سد مقاومت

قیمت اتریوم هم امروز بدو تغییر خاصی در قیمت، حدود 3000 دلار معامله می شود و هنوز نتوانسته مقاومتی که تحلیلگران تکنیکال چشم به آن دوخته اند را به سمت بالا بشکند. تحلیلگران بر این باور هستند که قیمت اتریوم باید از حوالی 3020 دلار عبور کند تا دوباره یک رالی صعودی جدید را استارت بزند.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار بوده که نسبت به بیت کوین، کاهش کمتری در ارزش معاملات داشته. ارزش بازار اتریوم هم حدود 360 میلیارد دلار است.

بیت کوین و اتریوم

تعادل در بازار آلت کوین ها

در بازار آلت کوین ها، تعادل نسبی مشاهده می شود و در فهرست 50 ارز برتر بازار، Axie Infinity با رشد 12 درصدی پرچمدار نمادهای سبزرنگ است. Elrond هم 5 درصد رشد کرده است. مابقی آلت کوین هایی که در فهرست 50 ارز برتر هستند، رشدی کمتر از 4-5 درصد داشته اند.

در میان نمادهای قرمز رنگ هم UNUS SED LEO با افت 9 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را داشته و کاردانو و شیبا اینو با افت 3 درصدی در رده های بعدی هستند.

در نمای کلی بازار و در میان 17344 نمادی که سایت کوین مارکت کپ آن ها را نمایش می دهد، BitcoinRegular با رشد 5000 درصدی، بیشترین رشد امروز را ثبت کرده. AgaveCoin و MEET.ONE هم هر کدام 2000 درصد رشد کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم Kitty Breeding Power و DefPace با افت 99 درصدی در آستانه صفر شدن قیمت هستند. 

در مقیاس هفتگی هم UNUS SED LEO بهترین عملکرد را داشته که طی یک هفته گذشته 31 درصد رشد کرده است. Decentraland با رشد 22 درصدی و NEAR Protocol با رشد 21 درصدی از دیگر نمادهای پربازده هفته گذشته بوده اند.

ارزش معاملات به بیش از 100 میلیارد دلار رسید

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا رقم 1.66 تریلیون دلار کاهش یافت. ارزش معاملات اما افزایشی بود و به 102 میلیارد دلار رسید که نسبت به روز گذشته افزایش حدود 7 درصدی دارد.

ارزش معاملات دیفای به 15 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 82 میلیارد دلار بوده که معادل 80 درصد از ارزش کل معاملات شبانه روز گذشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید