اتریوم وارد کانال 1300 دلار شد

وقت خرید بیت کوین رسیده است؟

کدخبر: ۵۲۸۱۸۹
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال امروز اکثرا مثبت هستند، اما بیت کوین که لیدر بازار است رشد حدودا 1.5 درصدی داشته و تغییر قیمت آن چندان زیاد نیست.
وقت خرید بیت کوین رسیده است؟

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با رشد 1.5 درصدی در حدود قیمت 19400 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین با این رشد سرانجام از محدوده منفی خارج شد و هم اکنون حدود نیم درصد است.

طی شبانه روز گذشته حدودا 22 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار این ارز 373 میلیارد دلار است.

تغییرات قیمت بیت کوین در شرایطی رخ می دهد که اخیرا رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف پدر پولدار، پدر بی پول، به مخاطبان خود توصیه کرده بیت کوین بخرند. کیوساکی که به خاطر موفقیت در سرمایه گذاری در ملک در دهه 90 میلیادی و بحران مسکن در سال 2008 شهرت یافته، گفته که دیگر املاک و مستغلات را وصیه نمی کند، بلکه توصیه اش خرید بیت کوین است.

اتریوم وارد کانال 1300 دلار شد

اتریوم هم امروز مثبت است اما از نظر درصدی، تغییرات بیشتری نسبت به بیت کوین داشته است. اتریوم بیش از 2.5 درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود نرخ 1320 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدودا 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 161 میلیارد دلار است. اتریوم در مقیاس هفتگی حدودا دو دهم درصد رشد را نمایش می دهد.

اتریوم که وارد کانال 1300 دلار شد، برخی از افراد که معتقد بودند این آلت کوین با سقوطی جدید مواجه می شود، فعلا عقب نشینی کرده اند اما هنوز قیمت در این کانال تثبیت نشده است و باید دید در روزهای آینده قیمت چه جهتی را در پیش می گیرد.

جهش 16 درصدی کوانت

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند و تعداد کمی از آن ها افت قیمت داشته اند. ریپل با افت 1.5 درصدی، بیشترین کاهش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار داشته است. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از یک درصد دارند که این ارزها OKB، تون کوین، EOS، وی چین، الروند، دسنترالند، فایل کوین، ترا کلاسیک و الگوراند هستند.

اما در میان مثبت ها، وضعیت عالی است. کوانت با رشد 16 درصدی بهترین وضعیت را در میان 50 نماد برتر بازار دارد. میکر هم با رشد 7 درصدی در رده بعدی است. هوبی توکن و آوی هم امروز 5 و 4 درصد رشد کرده اند.

در مقیاس هفتگی، هوبی توکن با رشد 54 درصدی بهترین عملکرد را دارد. کوانت هم طی این مدت 37 درصد رشد کرده است. میکر و لئو نیز با رشد 12 و 10 درصدی در رده های بعدی قرار دارند و سایر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 10 درصد دارند.

رشد جزئی ارزش بازار

امروز ارزش معاملات ارزهای دیجیتال 46 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار نیز 968 میلیارد دلار است که نسبت به دیروز حدودا 7 دهم درصد رشد کرده است.

سهم بازار بیت کوین 38 درصد، سهم بازار اتریوم 16 درصد و سهم بازار تتر 7 درصد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید