جهش 14 درصدی اتریوم

جهش رمز ارزها/ ورود بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری

کدخبر: ۵۳۰۲۹۲
اقتصادنیوز: فعالان ارزهای دیجیتال بالاخره از این بازار روی خوش دیدند. از غروب دیروز وضعیت این بازار بهتر شده و قیمت ها رشد خوبی داشته اند.
جهش رمز ارزها/ ورود بیت کوین به کانال 20 هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، هم اکنون بیت کوین با رشد 7 درصدی نسبت به روز گذشته با نرخ حدود 20700 دلار معامله می شود. رشد 7 درصدی اتفاقی است که مدت ها درمورد بیت کوین دیده نشده بود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم همان 7 درصد است.

نکه مهم درباره بیت کوین این است که ارزش معاملات آن طی شبانه روز گذشته بیش از 63 میلیارد دلار بوده و رشد حداقل 3 برابری را ثبت کرده است. ارزش بازار بیت کوین هم 396 میلیارد دلار است.امروز شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد 33 رسیده و پس از مدت ها که در محدوده ترس شدید بود، بالاخره وارد محدوده ترس شد.

به نظر می رسد سرانجام بیت کوین آن حرکتی که مد نظر فعالان بازار ارزهای دیجیتال بوده را انجام داده و حالا بسیاری از افرادی که پول خود را تبدیل به استیبل کوین کرده بودند، در حال خرید بیت کوین و آلت کوین ها هستند.

جهش 14 درصدی اتریوم

اتریوم که امروز همه را شگفت زده کرده. با رشد 14 درصدی، قیمت این آلت کوین به 1530 دلار رسیده است. اتریوم از نظر درصدی دو برابر بیت کوین رشد کرده و با این رشد، زیان بسیاری از افرادی که طی مدت اخیر خرید کرده بودند جبران شده است. بازدهی هفتگی اتریوم هم اکنون به مثبت 18 درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم هم جهشی فوق العاده داشته و از 10 میلیارد دلار دیروز، به 38 میلیارد دلار در امروز رسیده است. ارزش بازار آن نیز 188 میلیارد دلار است.

بازدهی عالی تون کوین در مقیاس روزانه و هفتگی

با وجود مثبت بودن فضای بازار، امروز چند نماد افت کرده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، آپتوس با کاهش 3 درصدی قیمت، بیشترین افت را داشته است. کوانت هم یک درصد افت کرده و هوبی توکن نیز با افت کمتر از یک درصدی، سومین نماد منفی است.

مابقی آلت کوین ها امروز رشد کرده اند.در صدر نمادهای مثبت، تون کوین با جهش 21 درصدی قرار دارد. دوج کوین هم 13 درصد رشد کرده است.

کاردانو، اتریوم کلاسیک، سولانا، فلو، پولکادات و یونی سواپ دیگر آلت کوین هایی هستند که رشدی بیش از 10 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی، تون کوین با رشد 49 درصدی بهترین وضعیت را دارد. پس از آن اتریوم با رشد 18 درصدی در رده بعدی است. هوبی توکن و دوج کوین هم بیش از 15 درصد رشد کرده اند.

جهش ارزش بازار و ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد بیش از 7 درصدی به 997 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم رشدی خیره کننده داشته و با جهش 159 درصدی، رقم 116 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین رقم 101 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید