رشد 12 درصدی چیلیز

روزهای کسل‌کننده بیت کوین

کدخبر: ۵۲۹۲۸۶
اقتصادنیوز: نوسان بیت کوین در کانال 19000 دلار همچنان ادامه دارد. اتریوم هم در کانال 1300 دلار معامله می شود.
روزهای کسل‌کننده  بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین مدت هاست در کانال 19 هزار دلار باقی مانده و در همین کانال نوسان می کند. حدودا یک ماه می شود که قیمت وارد کانال 19000 دلار شده و در همین کانال باقی مانده است. البته طی این مدت، چند بار قیمت به کانال 20 و 18 هزار دلار هم وارد شد اما زمان آن بسیار کوتاه بود و دوباره به سرعت به کانال 19000 دلار بازگشته است.

این در جا زدن های بیت کوین، فعالان بازارهای ارزهای دیجیتال را خسته کرده چراکه آن ها طی این مدت سود خاصی نکرده اند. البته که سود نکردن بهتر از ضرر کردن است، اما بازار ارزهای دیجیتال همیشه با نوسانات شدیدی که داشته جذاب بوده و فعالان زیادی را جذب کرده است.

در حال حاضر بسیاری از فعالان این بازار یا خرید کرده اند و در انتظار بالا رفتن قیمت هستند، یا نقد هستند و منتظرند که قیمت تا حد مورد نظرشان کاهش پیدا کند و خرید کنند. اما یک ما در جا زدن قیمت، باعث خستگی فعالان بازار شده است.

امروز هم بیت کوین در کانال 19000 دلار و در حدود نرخ 19200 دلار معامله می شود. قیمت نسبت به دیروز، حدودا یک درصد رشد کرده و نسبت به یک هفته گذشته هم یک دهم درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 367 میلیارد دلار است.

رشد دوبرابری اتریوم نسبت به بیت کوین

اتریوم هم امروز مثبت است. اما اتریوم وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد و از نظر درصدی، حدودا دو برابر آن یعنی دو درصد رشد کرده است.

بزرگ ترین آلت کوین بازار در مقیاس هفتگی رشد 1.5 درصدی داشته و ارزش معاملات آن طی 24 ساعت گذشته حدودا 9 میلیارد دلار بوده است. ارزش بازار اتریوم نیز رقم 159 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

رشد 12 درصدی چیلیز

اکثر آلت کوین ها امروز مثبت هستند. اما چند عدد از آن ها هم افت کرده اند که بیشترین افت مربوط به «چین» با کاهش 7 درصدی قیمت است.

الروند هم 2 درصد کاهش قیمت داشته و در جایگاه دوم از نظر کاهش قیمت است. لئو و پولکادات هم امروز منفی هستند که افت آن ها کمتر از یک درصد است.

اما در فهرست نمادهای مثبت، چیلیز با رشد 12 درصدی بهترین وضعیت را دارد. ایپ کوین هم حدودا 10 درصد رشد کرده و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 10 درصد دارند.

ارزش معاملات تغییر نکرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 1.4 درصدی نسبت به دیروز، به 920 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات هم بدون تغییر خاصی نسبت به دیروز، عدد 48 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 45 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید