سقوط کوانت

رشد خفیف بیت کوین و اتریوم دربازارها

کدخبر: ۵۲۸۴۴۳
اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز رشد کمتر از نیم درصدی دارند. بیت کوین در کانال 19000 دلار است و اتریوم در کانال 1300 دلار.
رشد خفیف بیت کوین و اتریوم دربازارها

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین در حال حاضر با رشد کمتر از نیم درصد، در حدود 19500 دلار معامله می شود. نوسان هفتگی بیت کوین به مثبت 2 درصد رسیده است. تا ساعتی پیش، وضعیت بیت کوین بهتر از این هم بود و تا نرخ 19660 دلار هم بالا رفت اما پس از آن قیمت کمی کاهش یافت. با این حال هنوز رنگ تابلو این ارز دیجیتال سبز است.

طی شبانه روز گذشته بیش از 28 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار آن نیز 375 میلیارد دلار است.

رشد امروز قیمت بیت کوین در شرایطی ثبت شده که شاخص ترس و طمع این ارز همچنان در محدوده ترس قرار دارد. با این حساب به طور کلی بازار همچنان اعتماد زیادی به بالا رفتن قیمت ندارد و فعلا دیدگاه کلی، احتمال افت بیشتر قیمت این ارز است.

آماری خوب از اتریوم

اتریوم هم امروز مثبت است. رشد حدود نیم درصدی، قیمت اتریوم را به 1320 دلار رسانده و بازدهی هفتگی آن نیز به بیش از 3 درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 9 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 162 میلیارد دلار است.

امروز گلسنود، یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داد که تعداد آدرس های اتریوم با موجودی غیر صفر همچنان روند صعودی دارد که این نشان دهنده استقبال فعالان بازار ارزهای دیجیتلا از اتریوم است. همچنین حجم اتریوم های موجود در لایه ۲ اتریوم سقف جدید 14,261,111 اتریوم را ثبت کرده که اتفاق خوبی برای این آلت کوین است.

سقوط کوانت

امروز تعداد نمادهای مثبت کمی بیشتر از تعداد نمادهای منفی است. بیشترین افت امروز مربوط به نماد کوانت با افت 7 درصدی است. لئو هم 5 درصد افت داشته و دومین افت بزرگ روزانه در فهرست 50 نماد برتر بازار به نام آن ثبت شده است.

استلار و تتا نتورک افت بین یک الی 2 درصد داشته اند و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از یک درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت، اتم با رشد 5 درصدی بهترین عملکرد را در این فهرست دارد. پالیگان و کرونوس هم رشد 4 درصدی دارند. میکر 3 درصد رشد کرده و مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از 3 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی بیشترین رشد را هوبی توکن دارد که 45 درصد بازدهی داده و پس از آن کوانت با رشد 28 درصدی، در رده بعدی قرار دارد.

ارزش بازار رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد نیم درصدی به 933 میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات نیز با رشد 21 درصدی به 51 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 48 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید