بازگشت ارزش بازار رمز ارزها به بالای یک تریلیون دلار

اتریوم می‌تازد، بیت کوین عقب ماند /جهش 31 درصدی دوج کوین

کدخبر: ۵۳۰۹۱۳
اقتصادنیوز: به نظر می رسد بازار ارزهای دیجیتال همان راهی را انتخاب کرده که بسیاری از فعالان این بازار، آرزوی آن را داشتند.
اتریوم می‌تازد، بیت کوین عقب ماند /جهش 31 درصدی دوج کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، چند روزی است که وضعیت ارزهای دیجیتال خوب شده و رشدهای خوبی در این بازار دیده می شود. البته این رشدها پس از مدت ها سقوط و پس از آن درجا زدن بازار رخ داده است.

ارزهای دیجیتال چندین ماه درگیر سقوط بودند و بسیاری از نمادها، حتی نمادهای بزرگ بازار افت های بیش از 60 درصدی را تجربه کردند. پس از آن مدتی بازار درجا زد و حالا شاهد یک رشد هستیم که اکثر فعالان کریپتو معتقدند این رشد همان رشد اصلی بازار است.

البته اینکه این رشد تبدیل به همان رشد بزرگ بازار شود یا نه، هنوز مشخص نیست، اما فعلا با توجه به شرایط بازار، باید وقوع رشدی ممتد و چند ماهه را یکی از گزینه های جدی دانست.

امروز بیت کوین با رشد 3 درصدی نسبت به روز گذشته با نرخ حدود 20800 دلار معامله می شود. این ارز در مقیاس هفتگی رشدی 8 درصدی داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 44 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم بالاخره به 400 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم در یک هفته 3 برابر بیت کوین رشد کرد

اتریوم امروز وضعیتی به مراتب بهتر از بیت کوین دارد. بزرگ ترین آلت کوین بازار با رشد 8 درصدی به نرخ 1620 دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم 24 درصد است که از نظر درصدی، سه برابر بیت کوین بازدهی داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 21 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز در آستانه رسیدن به 200 میلیارد دلار است.

بیت کوین دوج کوین

جهش 31 درصدی دوج کوین

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال امروز عالی است. تمام نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار رشد کرده اند و هیچ آلت کوینی دیده نمی شود که افت کرده باشد.

بزرگ ترین رشد امروز را دوج کوین داشته که 31 درصد افزایش قیمت را در یک روز تجربه کرده. دوج کوین اخیرا با مالکیت ایلان ماسک در توییتر، رشدی پرشتاب را آغاز کرده و طی یک هفته گذشته 75 درصد بازدهی داده است. دوج کوین در مقیاس هفتگی پربازده ترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار محسوب می شود.

شیبا اینو هم امروز 15 درصد رشد کرده و بازدهی خوبی داشته است. مابقی آلت کوین ها رشدی کمتر از 10 درصد داشته اند که از بهترین آن ها می توان به ایپ کوین، سولانا و فلو اشاره کرد که بین 7 الی 9 درصد افزایش قیمت داشته اند.

در مقیاس هفتگی، به جز دوج کوین که 75 درصد رشد کرده، اتریوم، شیبا اینو و فلو هم بالای 20 درصد بازدهی داده اند و از آلت کوین های پربازده محسوب می شوند.

بازگشت ارزش بازار به بالای یک تریلیون دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال دوباره به بالای یک تریلیون دلار بازگشت. با رشد 4.4 درصدی، ارزش بازار هم اکنون 1.02 تریلیون دلار است.

ارزش معاملات هم طی شبانه روز گذشته 84 میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز حدودا 3 درصد کاهش یافته است.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 76 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید