فقط لئو منفی است

بازار رمز ارزها به دست گاوها افتاد/ رشد 4 درصدی بیت کوین و اتریوم

کدخبر: ۵۳۲۶۰۲
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال به مرحله ای رسیده اند که پایین کشیدن قیمت آن ها انرژی زیادی از فروشندگان می گیرد. به نظر می رسد دوره افت بازار به پایان رسیده و گاوها بازار را در کنترل خود گرفته اند.
بازار رمز ارزها به دست گاوها افتاد/ رشد 4 درصدی بیت کوین و اتریوم

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم بازار ارزهای دیجیتال مثبت است. پس از ترس هایی که هفته گذشته در بازار ایجاد شده بود، ظاهرا دوباره امید به صعود بازار را فرا گرفته و قیمت ها روند صعودی پیدا کرده اند.

هفته گذشته این ترس ایجاد شده بود که در قیمت 21000 دلار فروش های سنگینی اتفاق بیفتد و بازار با یک سقوط جدید مواجه شود. اما فشار فروش در این محدوده به حدی نبود که تصور می شد و دوباره بازار به سمت بالا برگشته است.

هم اکنون بیت کوین با رشد حدود 4 درصدی در محدوده 21400 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم مثبت 3 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 62 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 410 میلیارد دلار است. نکته قابل توجه در بازار امروز، رشد چشمگیر ارزش معاملات است.

از طرفی شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز با افزیش ۸ واحدی نسبت به روز گذشته، وضعیت بهتری پیدا کرده و پس از مدت ها در آستانه ورود به محدوده طمع قرار گرفته است.

ارزش بازار اتریوم 201 میلیارد دلار شد

اتریوم هم امروز مثبت است و از نظر درصدی به اندازه بیت کوین رشد کرده. اتریوم با افزایش قیمت 4 درصدی در حدود 1650 دلار معامله می شود.

طی شبانه روز گذشته کمتر از 20 میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده و ارزش بازار آن به 201 میلیارد دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی 2 درصد بازدهی برای خریداران داشته است.

فقط لئو منفی است

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها نماد لئو با افت 8 درصدی منفی است و مابقی آلت کوین ها رشد کرده اند. جالب اینکه رشد هیچ کدام از نمادها کمتر از یک درصد نبوده است.

بیشترین رشد هم مربوط به ترا کلاسیک است که با افزایش 12 درصدی، وضعیت بهتری نسبت به بقیه نمادها دارد. چیلیز هم 11 درصد رشد کرده و الگوراند با رشد 10 درصدی، دیگر ارزی است که بازدهی 2 رقمی در 24 ساعت گذشته دارد.سولانا و سندباکس هم 9 درصد رشد کرده اند.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت اکثر نمادها خوب است. به جز ایپ کوین، لئو، هوبی توکن و کوانت که در مقیاس هفتگی افت های یک الی 4 درصد داشته اند، مابقی نمادها بازدهی مثبت دارند. بیشترین بازدهی هم برای نماد چیلیز با رشد 36 درصدی است.

پالیگان، OKB، الگوراند، لایت کوین، دوج کوین و چین لینک هم بازدهی بین 20 الی 30 درصدی در یک هفته گذشته داشته اند.

ارزش معاملات به بالای 100 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد 3.3 درصدی به رقم 1.06 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد 25 درصدی، پس از مدت ها به بالای 100 میلیارد دلار رسیده و رقم 108 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 6 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 99 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید