قیمت اتریوم در حوالی 1600 دلار

تردید درباره روند صعودی بازار رمز ارزها /دوج کوین همچنان می تازد

کدخبر: ۵۳۱۶۸۷
اقتصادنیوز: فعالان بازار ارزهای دیجیتال با تردیدهایی مواجه شده اند که آیا قرار است بازار رشد کند، یا رشد چند روز گذشته فقط یک اصلاح در مسیر نزولی بوده و دوباره قرار است بازار نزولی شود؟
تردید درباره روند صعودی بازار رمز ارزها /دوج کوین همچنان می تازد

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم بازار ارزهای دیجیتال با افت بیت کوین و اتریوم، در حال درجا زدن است. البته تعدادی از نمادها رشدهای خوبی داشته اند و تعدادی هم افت زیادی کرده اند. اما کلیت بازار فعلا هیجان زیادی ندارد.

در حال حاضر بیت کوین با افت حدودا نیم درصدی در محدوده 20600 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد 7 درصدی دارد.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته 44 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 396 میلیارد دلار است.

از آنجا که بازار پس از یکی دو روز رشد خوب، شروع به در جا زدن کرده و با توجه به رصد تحرکات سرمایه گذاران بلند مدتی بیت کوین، تردیدهایی ایجاد شده که ممکن است قیمت دوباره وارد فاز نزولی شده و افت کند.

فعلا مهم ترین سد مقاومتی، نرخ 21000 دلار است که قیمت بیت کوین نتوانسته از آن عبور کند و پس از آن هم نرخ 23000 دلار اهمیت زیادی دارد که چنانچه قیمت از این اعداد عبور کند، می توان امیدوار بود که قرار است بازار وارد فاز صعودی شده و برای مدتی طولانی رشد کند.

اتریوم در حوالی 1600 دلار

اتریوم هم امروز منفی است اما افت آن کمتر از یک درصد است و قیمت در محدوده 1600 دلار قرار دارد. بازدهی هفتگی اتریوم به مثبت 19 درصد رسیده که همچنان رقم خوبی است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 196 میلیارد دلار است. در رشد اخیر، ارزش بازار اتریوم تا حدود 200 میلیارد دلار بالا رفته بود و همچنان خیلی از قله اخیر خود فاصله ندارد.

بازده هفتگی دوج کوین به 150 درصد رسید

در فهرست 50 ارز برتر بازار، تقریبا تعداد نمادهای مثبت و منفی یکسان است. اما در میان نمادهای مثبت، چند نماد هستند که خریداران را شگفت زده کرده اند. چین با رشد 25 درصدی بهترین بازدهی روزانه را داده و دوج کوین هم 21 درصد رشد کرده که وضعیتی عالی دارد. دوج کوین در مقیاس هفتگی حدودا 150 درصد بازدهی داشته است.

شیبا اینو هم 6 درصد رشد کرده که فاصله رشد آن با چین و دوج کوین خیلی زیاد است. مابقی ارزهای مثبت کمتر از 4 درصد رشد کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی، تون کوین با افت 7 درصدی بیشترین زیان را به خریداران وارد کرده. چین لینک هم حدود 4 درصد افت داشته و مابقی ارزهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

رشد 20 درصدی ارزش معاملات

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال یک دهم درصد افت کرده و همچنان 1.03 تریلیون دلار است. ارزش معاملات هم با رشد 20 درصدی به رقم 86 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 79 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید