اتریوم 140 دلار بالاتر از کف هفته گذشته

ابهامات عجیب بازار رمز ارزها/ بیت کوین درکانال 16000 دلاری

کدخبر: ۵۳۷۳۳۵
اقتصادنیوز: در شرایطی که بیت کوین دوباره به کانال 16000 دلار بازگشته، اما شاخص ترس و طمع این ارز، ترس شدید در بازار را نشان می دهد.
ابهامات عجیب بازار رمز ارزها/ بیت کوین درکانال 16000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، سلطان بازار رمز ارزها پس از فشار فروشی که منجر به سقوط آن تا قیمت 15647 دلار شد، وضعیت بهتری پیدا کرده و دوباره به کانال 16000 دلار بازگشته است.

بیت کوین طی شبانه روز گذشته با رشد کمتر از نیم درصدی، در محدوده 16600 دلار معامله می شود. اما بازدهی هفتگی آن منفی نیم درصد است. در مقیاس ماهانه نیز بیت کوین افت 19 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 18 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 318 میلیارد دلار است.

وضعیت بیت کوین این روزها با ابهامات فراوانی مواجه است. از طرفی ترس شدید در بازار حاکم است و از طرف دیگر، اعلام شده که تعداد آدرس های دارای حداقل یک بیت کوین به 950 هزار عدد رسیده که رکوردی بی سابقه است.

از طرف دیگر، میزان بیت کوین ورودی به صرافی ها از جانب کیف پول ماینرها به بالاترین سطح در 14 ماه گذشته رسیده که این موضوع می تواند فشار فروش زیادی در بازار ایجاد کند.

اتریوم 140 دلار بالاتر از کف هفته گذشته

اتریوم امروز بیش از 2 درصد رشد کرده و هم اکنون با نرخ حدود 1220 دلار معامله می شود. در افت اخیر، اتریوم تا قیمت 1081 دلار هم پایین رفته بود که اکنون حدودا 140 دلار بالاتر از آن نرخ معامله می شود.

بازده هفتگی اتریوم وارد محدوده مثبت شده و کمی کمتر از یک درصد رشد کرده است. در مقیاس ماهانه اما همچنان افت 21 درصدی در این آلت کوین دیده می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده که رقم بسیار پایینی است. ارزش بازار آن نیز رقم 149 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

فقط 4 آلت کوین منفی هستند

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار Trust Wallet Token با افت 2.5 درصدی و بیت کوین کش با افت 1.5 درصدی، در کنار EOS و استلار که کمتر از نیم درصد افت کرده اند، تنها نمادهای منفی هستند.

در میان نمادهای مثبت، هوبی توکن با رشد 23 درصدی عملکردی عالی داشته. این آلت کوین در مقیاس هفتگی هم 57 درصد رشد کرده اما در مقیاس ماهانه همچنان افت 20 درصدی را نمایش می دهد. البته وضعیت همه آلت کوین ها به این اندازه خوب نیست و مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 6 درصد دارند که از پربازده ترین این آلت کوین ها می توان به کوانت و BNB اشاره کرد که کمی بیش از 5 درصد افزایش قیمت دارند.

سقوط ارزش معاملات تا سطح 36 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد یک درصدی به رقم 842 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 20 درصد کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته تنها 36 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای حدود 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 33 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید