شانس جدید برای قیمت طلا /کلاهبرداری بزرگ در بازار رمزارزها

کدخبر: ۵۳۶۶۰۲
جنجالی ترین خبر بازار رمزارزها دستگیری دو شهروند استونیایی به اتهام کلاهبرداری 575 میلیون دلاری رمزارزی بود.
شانس جدید برای قیمت طلا /کلاهبرداری بزرگ در بازار رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، روند نزولی قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه متوقف شد هر چند رشد قیمت طلا محدود بود. طلا در آخرین ساعات معاملات امروز در حوالی مرز 1740 دلاری نوسان کرد. همچنین امروز در بازار رمزارزها خبری از یک کلاهبرداری بزرگ منتشر شد.

شانس جدید برای قیمت طلا

در حالی طلا در روزی که گذشت نوسان قیمتی محدودی داشت که بیشتر معامله‌گران در انتظار نشانه های بیشتر در مورد ادامه روند سیاست پولی فدرال رزرو بودند. نزولی بودن شاخص دلار در روزهای اخیر از نظر تحلیل گران این شانس را برای طلا فراهم کرده است تا کمی جای پای خود را در میانه کانال 1700 دلاری محکم کند.

مهمترین عامل نوسان دلار

البته بالا گرفتن تعداد مبتلایان به کووید در چین نیز تا حدودی جریان ورودی پول به طلا به عنوان پناه گاه امن سرمایه را افزایش داد. ولی با این وجود تحلیل گران ساکسوبانک بر این باورند که همبستگی معکوس با ارزش دلار همچنان مهمترین عامل نوسان دلار خواهد بود. همچنین سرمایه گذاران بازار فعلا در انتظارند تا صورت جلسه نشست ماه نوامبر فدرال رزرو در روز چهارشنبه منتشر شود تا وضعیت ادامه حرکت سیاست پولی فدرال رزرو مشخص تر شود.

تقلای بیت‌کوین در کانال 16 هزار دلاری

پس از نوسانات شدید قیمتی بیت کوین در روزهای هشت تا دهم نوامبر شدت نوسانات قیمتی بیت کوین کاهش پیدا کرده است و به طور تقریبی می توان کفت پادشاه رمزارزها یک روز در میان صعودی و نزولی است. در روز سه شنبه قیمت بیت کوین بیشتر از 2 درصد تا ساعات آخر روز افزایشی بود و پس از اینکه در روز دوشنبه قیمت این رمز ارز به کانال 15 هزار دلاری سقوط کرده بود امروز یک کانال خود را ارتقا داد. بازدهی هفتگی بیت کوین در محدوده منفی و بیشتر از 3 درصد است.

همچنین امروز جنجالی ترین خبر بازار رمزارزها دستگیری دو شهروند استونیایی به اتهام کلاهبرداری 575 میلیون دلاری رمزارزی بود.

وزارت دادگستری ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد که دو شهروند اهل استونی در این کشور، بر اساس یک کیفرخواست 18 موردی به اتهام دست داشتن در کلاهبرداری 575 میلیون دلاری ارزهای دیجیتال و توطئه پولشویی دستگیر شدند. به گفته مقامات این کلاهبرداری هزاران قربانی داشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید