اتریوم دو برابر بیت کوین افت کرد

افت یک درصدی بیت کوین/ باید منتظر یک سقوط دیگر باشیم؟

کدخبر: ۵۴۰۰۶۳
اقتصادنیوز: امروز ارزهای دیجیتال منفی هستند. البته افت قیمت بزرگ ترین ارزهای دیجیتال چندان زیاد نیست و این ارزها نوسانات محدودی داشته اند.
افت یک درصدی بیت کوین/ باید منتظر یک سقوط دیگر باشیم؟

به گزارش اقتصادنیوز ، جو بازار ارزهای دیجیتال امروز منفی است اما منفی ها خیلی بزرگ نیستند و افت قیمت های شدیدی رخ نداده است.

هم اکنون بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال با افت قیمت یک درصدی در محدوده 16800 دلار معامله می شود و نسبت به دیروز حدودا 150 دلار کاهش قیمت را نمایش می دهد.

با افت امروز، بازدهی هفتگی بیت کوین وارد محدوده منفی شده که البته تنها نیم درصد افت کرده است. در مقیاس ماهانه هم افت این ارز به 18 دلار رسیده است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 21 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 323 میلیارد دلار است. با توجه به شرایط موجود در بازار، تحلیلگران معتقدند که رشد قیمت اخیر تنها یک حرکت اصلاحی بوده تا بازار دوباره قدرت کافی برای پایین بردن قیمت ها را پیدا کند.

اتریوم دو برابر بیت‌کوین افت کرد

اتریوم هم امروز منفی است و مثل همیشه، در ریزش ها افت بیشتری نسبت به بیت کوین دارد؛ همان طور که در رشدها هم حرکت شارپ تری دارد.

اتریوم امروز با افت 2 درصدی در حدود قیمت 1230 دلار معامله می شود. افت هفتگی اتریوم 3 درصد و افت ماهانه آن 22 درصد است. طی شبانه روز گذشته کمتر از 6 میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده و ارزش بازار آن نیز 150 میلیارد دلار است.

اتریوم درصورتی که قیمت 1200 دلار را از دست بدهد ممکن است با یک افت ناگهانی مواجه شود و تا نزدیکی های کف کانال 1100 دلار سقوط کند. البته این حرکت اصولا همزمان با حرکت بیت کوین رخ می دهد و مثل همیشه، اتریوم پا به پای بیت کوین در افت ها و صعودها حرکت می کند.

افت محدود آلت کوین ها

آلت کوین ها گرچه امروز اکثرا منفی هستند، اما افت آن ها شدید نیست. بیشترین افت امروز را الگوراند با کاهش 5 درصدی قیمت داشته. چین لینک و دوج کوین هم حدود 4.5 درصد افت کرده اند.

ترا کلاسیک، فلو و چیلیز هم حدود 4 درصد افت دارند و مابقی آلت کوین های منفی، افتی کمتر از 4 درصد داشته اند.

البته امروز تعداد کمی از نمادها هم رشد کرده اند. Trust Wallet Token که ستاره یک ماه گذشته بازار رمز ارزها است، با رشد 3.5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را نمایش می دهد.

الروند هم حدودا به همین اندازه رشد کرده است. EOS، ترون و تون کوین هم دیگر نمادهای مثبت امروز هستند که رشدی کمتر از یک درصد دارند.

کاهش مجدد ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز هم افت کرده و با کاهش 1.3 درصدی به رقم 841 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات کمی رشد کرده و با افزایش 7 درصدی، طی شبانه روز گذشته 39 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 36 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید