اتریوم دو برابر بیت کوین رشد کرد

ورود بیت کوین به کانال 17000 دلاری

کدخبر: ۵۴۷۵۱۷
اقتصادنیوز: سرانجام بیت کوین وارد کانال 17000 دلار شد. مدت ها بود قیمت در کانال 16000 دلار درجا می زد. اتریوم هم توانست به کانال 1300 دلار وارد شود.
ورود بیت کوین به کانال 17000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، مدت ها بود فعالان بازار ارزهای دیجیتال نوسان 2 درصدی بیت کوین را ندیده بودند. قیمت، برای چند هفته در یک محدوده کوچک محصور شده بود و نوسانات روزانه هم بسیار کوچک بود. اما سرانجام امروز بیت کوین با رشد 2 درصدی وارد کانال 17000 دلار شد و هم اکنون با نرخ حدود 17300 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات هم نسبت به دیروز بهتر شده و به 14 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است. بیت کوین هم اکنون ارزش بازار 332 میلیارد دلاری دارد.

این ارز در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم رشد نیم درصدی را نمایش می دهد. به طور کلی با توجه به رشد قیمت بیت کوین و ورود به کانال 17000 دلار، فعلا دید سرمایه گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال بهتر شده و باید دید انتشار آمار اقتصادی جدید از سوی آمریکا در روزهای پایانی هفته، چه اثری بر این بازار می گذارد.

اتریوم دو برابر بیت کوین رشد کرد

اتریوم امروز از نظر درصدی، دو برابر بیت کوین رشد کرده است. این آلت کوین با افزایش قیمت 4 درصدی به نرخ 1320 دلار رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم به 6 میلیارد دلار رسیده و نسبت به دیروز بهبود خوبی داشته است. ارزش بازار آن نیز 161 میلیارد دلار است.

اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 8 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم با افزایش قیمت 4 درصدی مواجه شده است.

هیچ کدام از آلت کوین ها منفی نیستند

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، تمام آلت کوین ها مثبت هستند و رشد قیمت داشته اند. به طور کلی می توان گفت که امروز روز خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است.

بیشترین افزایش قیمت امروز را سولانا با جهش 22 درصدی دارد. لیدو دائو هم 17 درصد رشد کرده است. فلو، کاردانو و سندباکس هم با رشد 13 درصدی، بازدهی خوبی داده اند.

اتم، ایپ کوین و فایل کوین هم دیگر نمادهایی هستند که امروز بیش از 10 درصد رشد کرده اند. به طور کلی امروز اکثر آلت کوین ها رشد بیش از 4-5 درصد داشته اند.

بازدهی هفتگی لیدو دائو امروز به 63 درصد رسید. سولانا هم طی این مدت 50 درصد رشد کرده است. اتریوم کلاسیک با رشد 31 درصدی، دیگر نماد پربازده در یک هفته گذشته محسوب می شود. جالب اینکه در مقیاس هفتگی به جز 3-4 نماد، مابقی نمادها رشد داشته اند.

ارزش معاملات 115 درصد افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد 3.5 درصدی به 853 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با جهش 115 درصدی، رقم 36 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای به 3 میلیارد دلار رسیده که نسبت به دیروز دو برابر شده است. در استیبل کوین ها هم رقم معاملات به 32 میلیارد دلار رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید