معرفی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در 1401

کدخبر: ۵۴۶۳۴۷
صرافی های ارز دیجیتال ایران مبادله با سایر کشورهای دنیا را برای مردم و کسب و کسب و کارها آسوده کرده‌اند؛ به وسیله رمز ارزهای غیر متمرکز نظیر بیت کوین و اتریوم می‌توان بدون ترس از تحریم‌ها به انتقال پول به دیگر افراد در سایر نقاط دنیا پرداخت.
معرفی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در 1401

 اما به خاطر نبود یک چارچوب قانونی مشخص برای حوزه کریپتو در سراسر دنیا، یافتن بستری مطمئن به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال کمی چالش‌برانگیز شده است. در این مقاله به شما برای پیدا کردن بهترین صرافی های رمز ارز ایران در سال 1401 کمک خواهیم کرد.

تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مبادلات مالی ما با دیگر کشورها را نشانه رفته‌اند. اگرچه تحریم‌ها حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شوند، اما فشار اصلی روی محدود کردن مبادلات مالی ایران قرار دارد. کسب و کارهای ایرانی سال‌ها برای انتقال پول از دیگر کشورها متحمل دردسرهای بزرگ نظیر وارد کردن چمدان‌های اسکناس از کشورهای همسایه شده‌اند.

اما رمز ارزها کمک می‌کنند تا طی چند ثانیه مبالغی هنگفت را برای افراد یا شرکت‌های خارجی واریز یا از آن‌ها دریافت کنیم. اما نقطه ورود به بازار ارز دیجیتال کجاست؟ باید از بین بهترین صرافی های ایران پلتفرمی را برای خرید و فروش انتخاب کنیم. در حال حاضر، بهترین صرافی های ایران در سال 1401 گزینه‌های زیر محسوب می‌شوند.

صرافی بیت 24 (BIT24)

صرافی بیت 24 (BIT24)

صرافی ارز دیجیتال دانش بنیان بیت 24 در تابستان 1398 تاسیس و موفق شد در مدت زمانی کوتاه، سهم زیادی از بازار مبادله رمز ارزها در کشور را از آن خود کند. از جمله دلایل جذابیت این پلتفرم برای سرمایه گذاران ایرانی پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد، تجربه کاربری خوب و سهولت در استفاده از پلتفرم، سرعت بی‌نظیر تسویه ارزی و ریالی و پشتیبانی بسیار قوی است. این ویژگی‌ها بیت 24 را به یکی از بهترین صرافی های ایران در سال 1401 برای خرید و فروش ارز دیجیتال تبدیل کرده‌اند.

بیت 24 کار خود را در قالب یک صرافی OTC ارز دیجیتال شروع کرد. با توجه به نیاز کاربران به سرمایه گذاری به موقع روی ارزهای دیجیتال جدید و قدرتمند دارای پتانسیل رشد بالا، از همان ابتدا پشتیبانی از کوین‌ها و توکن‌های متعدد در دستور کار Bit24 قرار گرفت. تیم فنی بیت 24 با رصد مستمر بازار، ارز پروژه‌های قدرتمند را خیلی سریع به پلتفرم اضافه می‌کند. نکته بسیار مهم، توجه به درخواست‌های کاربران به منظور افزودن رمز ارزهای جدید است. گفتنی است به زودی بازار معاملاتی (P2P) بیت 24 نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وب سایت این صرافی به نشانی bit24.cash به راحتی روی گوشی در دسترس است و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، می‌توان تجربه‌‌ای مشابه کار با نرم افزارهای موبایل از آن دریافت کرد. با این حال می‌توان برای دریافت بهترین تجربه کاربری ممکن نرم افزار اختصاصی بیت 24 را برای اندروید یا آی‌اواس دریافت کرد.

سفارشات خرید و فروش خیلی سریع پردازش شده و تسویه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. واریز ارزی تقریبا به صورت آنی انجام می‌شود. سرعت تسویه ریالی به بانک مقصد و همچنین سیکل‌های سیستم پایا بستگی دارد.

صرافی نوبیتکس (Nobitex)

نوبیتکس در سال 1396 ایجاد شد. این نه تنها یکی از بهترین صرافی های ایران بلکه جزو اولین‌ها است، به همین دلیل به سرعت کاربران زیادی به دست آورد. نوبیتکس یک صرافی P2P ارز دیجیتال است. از نظر حجم معاملات روزانه، این صرافی رتبه یک را در اختیار دارد. مهمترین کمبود این صرافی پشتیبانی از رمز ارزها و بازارهای مبادلاتی محدود است؛ در Nobitex تنها 43 بازار مبادلاتی وجود دارد.

نوبیتکس یک بخش فروش سریع نیز در نظر گرفته تا افراد فاقد تجربه کافی به منظور فعالیت در بازارهای P2P آن یا افرادی که نیاز به تامین سریع مقدار مشخصی از یک رمز ارز دارند، قادر به خرید باشند. Nobitex برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس دارای اپلیکیشن اختصاصی است.

صرافی بیت پین (Bitpin)

صرافی بیت پین (Bitpin)

کاربران، بیت پیت را بیشتر به عنوان یک صرافی OTC ارز دیجیتال می‌شناسند، اما بازارهای P2P آن نیز در دسترس قرار دارند. بیت پین همانند بیت 24 جزو بهترین صرافی های ایران با سرعت رشد بالا بوده است، به طوری که توانست طی مدت زمانی کوتاه با جذب تعداد زیادی کاربر، بخش قابل توجهی از حجم معاملات روزانه را در بازار ارز دیجیتال کشور به دست آورد.

یکی از ویژگی‌های مشترک بیت پین و بیت 24، هر دو به عنوان بهترین صرافی های ایران در سال 1401 به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال متعدد، داشتن یک آکادمی آموزشی حرفه‌ای است. در این آکادمی‌ها به معرفی پروژه‌های کریپتویی قوی به منظور سرمایه گذاری پرداخته شده و آموزش‌های ضروری نظیر نحوه کار با کیف پول‌های رمز ارزی در دسترس قرار دارند.

صرافی رمزینکس (Ramzinex)

رمزینکس مشابه نوبیتکس متشکل از بازارهای معاملاتی P2P است. زمان تاسیس آن همانند رقیب خود به سال 1396 برمی‌گردد. با این حال رمزینکس توانست از نظر تعدد رمز ارزهای قابل خرید و فروش به سرعت رشد کند؛ اکنون Ramzinex از 100 ارز دیجیتال و 140 بازار معاملاتی پشتیبانی می‌کند و از نظر تعدد مارکت‌های P2P بین بهترین صرافی های ایران در سال 1401 رتبه اول را دارد. البته، بعد از راه‌اندازی بازارهای مبادلاتی صرافی بیت 24 این رکورد شکسته خواهد شد.

وجه اشتراک بهترین صرافی های ایران برای مبادله رمز ارزها داشتن سیستم کسب درآمد با معرفی دوستان (ریفرال) است؛ می‌توان به وسیله معرفی دوستان خود به صرافی های رمز ارز بیت 24، نوبیتکس، بیت پین یا رمزینکس به یک منبع درآمد نامحدود و همیشگی دست پیدا کرد. کافی است دیگران فقط یک مرتبه، در زمان ثبت نام، کد شما را به عنوان معرف خود وارد کنند. بعد از آن، تا همیشه، بخش قابل توجهی از کارمزدهای مبادلات آن‌ها به شما تعلق خواهد گرفت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید