بیت کوین کانال 17000 دلار را حفظ کرد

بازده خوب اتریوم در یک هفته!

کدخبر: ۵۴۷۷۵۳
اقتصادنیوز: بیت کوین نسبت به دیروز تغییر قیمت خاصی نداشته و همچنان در حدود همان قیمت 17300 دلار معامله می شود.
بازده خوب اتریوم در یک هفته!

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین امروز حتی یک دهم درصد هم نوسان قیمت نداشته و با رشدی جزئی، همچنان در حدود 17300 دلار معامله می شود. البته همین که کانال 17000 دلار حفظ شده اتفاق خوبی است چراکه در بسیاری از مواقع، قیمت پس از ورود به کانال بالاتر، با افت مواجه می شود و دوباره به کانال پایینی خود برمی گردد.

اما این دفعه قیمت توانسته بالای 17000 دلار بماند. ارزش معاملات هم امروز 15 میلیارد دلار بوده که گرچه برای بزرگ ترین ارز دیجیتال رقم چندان جالبی نیست، اما نسبت به چند روز گذشته وضعیت بهتری دارد.

بیت کوین با ارزش بازار 332 میلیارد دلار، در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی دارد و در مقیاس ماهانه حدود نیم درصد رشد کرده است.

در حال حاضر موجودی بیت کوین در کیف پول ماینرهای بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک ماه گذشته رسیده است. ماینرها در ماه گذشته شروع به انباشت بیت کوین کرده اند که این می تواند امیدواری آن ها به رشد قیمت این ارز دیجیتال را نشان دهد.

بازده خوب اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز حدود نیم درصد رشد کرده و با قیمت 1330 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی رشد 9 درصدی دارد و در مقیاس ماهانه 4 درصد رشد کرده که وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد.

اتریوم با ارزش بازار 162 میلیارد دلاری، در شبانه روز گذشته بیش از 6 میلیارد دلار معامله شده است.

حرکت معکوس آلت کوین ها

برخلاف دیروز که تمام بازار مثبت بود، امروز اکثر آلت کوین ها افت قیمت داشته اند. گرچه بیت کوین نوسان خاصی نداشته و سیگنال منفی از جانب آن به بازار مخابره نشده، اما آلت کوین ها امروز افت کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی، تون کوین با افت 6 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. اتریوم کلاسیک هم 5 درصد کاهش قیمت داشته است. الروند و نیر پروتکل هم با افت 3 درصدی، جزو نمادهایی هستند که کاهش قیمت زیادتری نسبت به بقیه داشته اند.

در فهرست نمادهای مثبت، لیدو دائو با رشد 6 درصدی وضعیت خوبی دارد. شیبا اینو هم به همین میزان صعود کرده است. چلیزی 5 درصد و ایپ کوین 4 درصد رشد کرده اند و جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند.

در مقیاس هفتگی لیدو دائو با بازدهی 60 درصدی، بهترین عملکرد را دارد. سولانا هم با رشد 34 درصدی وضعیت خوبی دارد. اتریوم کلاسیک و کاردانو هم با رشد 25 درصدی در یک هفته، از نمادهای پربازده محسوب می شوند.

طی این مدت OKB با افت 11 درصدی عملکردی ضعیف داشته و هوبی توکن با افت 5 درصدی، در جایگاه بعدی ایستاده است. سایر نمادهایی که طی یک هفته گذشته افت کرده اند، افتی کمتر از 3 درصد دارند.

رشد جزئی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشدی اندک که میزان آن به یک دهم درصد هم نمی رسد، عدد 853 میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم 7 درصد رشد کرده و طی 24 ساعت گذشته 39 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 35 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید