رشد جزئی اتریوم

رمز ارزها مثبت شدند؛ بیت کوین تکان نخورد

کدخبر: ۵۵۰۶۵۳
اقتصادنیوز: بیت کوین در کانال 22 هزار دلار باقی مانده و امروز نوسان زیادی نداشته است. اتریوم هم گرچه کمی رشد کرده، اما نوسانات آن محدود است.
رمز ارزها مثبت شدند؛ بیت کوین تکان نخورد

به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز نوسانات کمی داشته و با ورود و خروج مکرر به محدوده منفی و مثبت، نشان داده هنوز در روز جاری مسیر خود را پیدا نکرده است. بیت کوین نسبت به دیروز در همان قیمت ها معامله می شود و همچنان فاصله ای حدود 150 دلاری با کانال 23000 دلار دارد.

بازدهی هفتگی بیت کوین مثبت 9 درصد و بازدهی ماهانه آن 35 درصد است. بیت کوین با ارزش بازار 441 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار معامله شده است. چیزی که اخیرا مورد توجه قرار گرفته این است که ارزش بازار 441 میلیارد دلاری بیت کوین، بیشتر از ارزش بازار 421 میلیارد دلاری شرکت تسلا شده است.

گلسنود به عنوان یکی از منابع آماری بازار ارزهای دیجیتال امروز اعلام کرده حدود 9 درصد از کل عرضه بیت کوین در قیمت 16500 دلار انجام شده و احتمالا افرادی که در زمان ترس و وحشت ناشی از فروپاشی صرافی FTX خرید می کردند، اکنون با سود 30 الی 40 درصدی به دنبال فروش هستند.

رشد جزئی اتریوم

امروز اتریوم حدود نیم درصد رشد کرده و هم اکنون با نرخ حدود 1640 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم 6 درصد و بازدهی ماهانه آن 34 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 7 میلیارد دلار و ارزش بازار آن نیز 200 میلیارد دلار است. درمورد اتریوم همچنان می توان گفت که ارزش معاملات آن در مقایسه با چند ماه گذشته کاهش داشته است.

جهش خیره کننده اکسی اینفینیتی

امروز بازار ارزهای دیجیتال مبهوت رشد خیره کننده اکسی اینفینیتی است. این آلت کوین با رشد 40 درصدی، بهترین رشد را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارد. با این رشد، میزان بازدهی هفتگی اکسی اینفینیتی به 44 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه نیز 83 درصد رشد کرده است.

از دیگر آلت کوین های مثبت امروز می توان به فانتوم و فلو با رشد 9 درصدی اشاره کرد. تتا نتورک هم 7 درصد بالا رفته است. مابقی نمادهای مثبت امروز  رشدهای کمتر از 6 درصد داشته اند.

تعداد نمادهای منفی امروز بسیار کمتر از نمادهای مثبت است. میزان افت این نمادها هم محدود و کوچک بوده است. سولانا و هدرا با افت کمتر از 2 درصد، بیشترین افت امروز را دارند.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین میزان بازدهی ماهانه را لیدو دائو با رشد 158 درصدی داشته و دسنترالند و سولانا هم با رشدهای 122 و 117 درصدی بازدهی خوبی داشته باشند.

53 میلیارد دلار معامله در یک روز

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد کمتر از یک درصد به 1.05 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 2 درصد کاهش یافته و 53 میلیارد دلار شده است.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم 46 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید