اتریوم هم 2 درصد افت کرد

رمز ارزها منفی شدند/ عقبگرد بیت کوین به کانال 22هزار دلاری

کدخبر: ۵۵۳۶۴۴
اقتصادنیوز: بیت کوین دوباره به کانال 22000 دلار بازگشت. اما اتریوم کانال 1600 دلاری را حفظ کرده است.
رمز ارزها منفی شدند/ عقبگرد بیت کوین به کانال 22هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، با وجود تمام تلاش هایی که خریداران برای بالا بردن قیمت داشتند، اما نفوذ به کانال 24000 دلار موقت بود و پس از آن هم قیمت بیت کوین کاهش یافت تا اینکه وارد کانال 22000 دلار شد.

امروز بیت کوین با افت 2 درصدی در حدود قیمت 22800 دلار معامله می شود. با این افت، بازده هفتگی بیت کوین منفی شده و به منفی 2 درصد رسیده است. اما در مقیاس ماهانه همچنان وضعیت خوب است و بیت کوین رشد 34 درصدی را طی این مدت داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 440 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 22 میلیارد دلار معامله شده که رقم معاملات نسبت به دیروز رشد 40 درصدی داشته است.

اخیرا شرکت های پردازش اطلاعات بازارهای مالی اعلام کرده اند نگه داشتن طولانی مدت بیت کوین به رکورد تازه ای رسیده که قابل توجه است. طبق این گزارش ها، در دو سال اخیر 49 درصد از موجودی بیت کوین ها از کیف پولی که در آن بوده اند جابجا نشده اند که این به معنای انتظار سرمایه گذاران برای افزایش قیمت است.

اتریوم هم 2 درصد افت کرد

اتریوم هم امروز منفی است و با کاهش قیمت 2 درصدی، هم اکنون در نرخ 1630 دلار معامله می شود. برخلاف بیت کوین، اتریوم در مقیاس هفتگی همچنان وارد محدوده منفی نشده و رشد 2 درصدی داشته است. در مقیاس ماهانه هم این آلت کوین رشد 28 درصدی داشته است.

اتریو طی شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار معامله شده و ارزش بازار آن هم اکنون 199 میلیارد دلار است.

رشد 8 درصدی «گراف» در روز منفی بازار

امروز اکثر رمز ارزها منفی هستند و کاهش قیمت داشته اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها چند نماد مثبت هستند که بیشترین رشد را در میان آن ها، «گراف» داشته است. گراف با رشد 8 درصدی وضعیت خوبی دارد و با توجه به رشد 110 درصدی خود در یک ماه گذشته، توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود.

لئو هم امروز 3 درصد رشد کرده و OKB به عنوان آخرین نماد مثبت، رشدی کمتر از یک درصد دارد.

در فهرست نمادهای منفی، آپتوس و فانتوم با افت 9 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند. مانا هم 7 درصد کاهش قیمت داشته و اکسی اینفینیتی، نیر پروتکل و اینترنت کامپیوتر نمادهایی هستند که 6 درصد کاهش قیمت داشته اند.

در مقیاس هفتگی، گراف با رشد 44 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد و شیبا اینو با رشد 23 درصدی در رده بعدی است.

ارزش معاملات 35 درصد افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2 درصدی به 1.06 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 35 درصد رشد کرده و به رقم 52 میلیارد دلار است.

طی 24 ساعت گذشته 5 میلیارد دلار معامله در دیفای انجام شده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم از 45 میلیارد دلار عبور کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید