اتریوم به 1640 دلار رسید

دو سناریو برای آینده قیمت بیت کوین/ معرفی ستاره جدید بازار رمزارزها

کدخبر: ۵۵۳۸۹۴
اقتصادنیوز: امروز بیت کوین و اتریوم مثبت هستند اما رشد کمتر از یک درصد دارند. فعلا معاملات این دو ارز دیجیتال به گونه ای است که جهت خاصی ندارند و قیمت ها در یک محدوده کوچک در حال بالا و پایین رفتن هستند.
دو سناریو برای آینده قیمت بیت کوین/ معرفی ستاره جدید بازار رمزارزها

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین که طی یک ماه گذشته رشد خوبی داشته، در حال حاضر در حدود نرخ 23000 دلار و با افزایش قیمت کمتر از یک درصد نسبت به دیروز معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین حدود نیم درصد مثبت است و در مقیاس ماهانه رشد 35 درصدی دارد. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 24 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 443 میلیارد دلار است.

قیمت بیت کوین در محدوده ای است که از دو نگاه متفاوت، سیگنال خرید و سیگنال فروش صادر می کند. در تایم فریم روزانه شاهد تقاطع طلایی هستیم که این تقاطع، به نقطه قطع شدن میانگین متحرک 200 روزه توسط میانگین متحرک 50 روزه گفته می شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت می تواند رشد خوبی داشته باشد که در اولین هدف، 25000 دلار در دسترس خواهد بود.

اما در تایم فریم هفتگی، تقاطع مرگ در حال شکل گرفتن است که بر این اساس، میانگین متحرک 50 هفته در حال عبور از میانگین متحرک 200 هفته به سمت پایین است. چنین اتفاقی هم اگر رخ دهد منجر به کاهش شدید قیمت خواهد شد که باید دید آیا تقاطع طلایی می تواند تقاطع مرگ را شکست دهد یا خیر.

اتریوم به 1640 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثبت است و با افزایش قیمت حدود یک درصدی، در حوالی نرخ 1640 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 4 درصدی دارد و در مقیاس ماهانه نیز 30 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 6 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 201 میلیارد دلار است.

گراف جای آپتوس را گرفت

در فهرست آلت کوین های موجود در لیست 50 ارز برتر بازار، «گراف» همچنان یکه تازی می کند. تا چند روز قبل آپتوس یکه تاز بازار بود اما حالا گراف جای آن را گرفته و با رشدهای پی در پی و پرشتاب، بازار را شگفت زده کرده است.

گراف امروز با رشد 33 درصدی پربازده ترین آلت کوین بوده است. بازده هفتگی این آلت کوین به مثبت 97 درصد و بازده ماهانه آن هم به 155 درصد رسیده است. البته در مقیاس ماهانه همچنان آپتوس با رشد 300 درصدی برترین نماد است اما در مقیاس هفتگی و روزانه، گراف توانسته جای آپتوس را در صدر فهرست بگیرد.

لیدو دائو دیگر نمادی است که رشد خوبی داشته و با افزایش قیمت 18 درصدی دومین آلت کوین پربازده محسوب می شود. البته لیدو دائو در مقیاس هفتگی رشد 17 درصدی داشته که کمتر از بازده روزانه آن است. در مقیاس ماهانه هم این آلت کوین 52 درصد بازدهی داده است.

نمادهای منفی امروز هم لئو با افت 6 درصدی، شیبا اینو با افت 3 درصدی و ترا کلاسیک، فانتوم، دوج کوین، کاردانو و هدرا با افت یک درصدی هستند.

ارزش بازار یک درصد افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با یک درصد رشد به 1.07 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 2 درصد کاهش یافته و به رقم 51 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار بوده که 11 درصد ارزش کل معاملات محسوب می شود. در استیبل کوین ها هم 46 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید