«لئو» همچنان منفی است

جهش امیدوارکننده بیت کوین

کدخبر: ۵۶۱۲۸۰
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز هم وضعیت خوبی دارد و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. رشد 12 درصدی این ارز دیجیتال باعث رشد یکپارچه بازار ارزهای دیجیتال شده است.
جهش امیدوارکننده بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین به عنوان لیدر بازار ارزهای دیجیتال امروز 12 درصد رشد کرده و هم اکنون در قیمت 24700 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین با رشد امروز به مثبت 10 درصد رسیده و بازده ماهانه آن نیز مثبت 12 درصد است.

قیمت بیت کوین چند روز قبل به کمتر از 20 هزار دلار هم رسیده بود و افرادی که در آن روزهای پر از ترس بازار، خرید کرده اند، اکنون در سودی عالی هستند.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 47 میلیارد دلار بوده که رقمی بسیار بالا محسوب می شود. تا همین چند هفته قبل و در روزهای رکود بازار، در بسیاری از روزها ارزش معاملات کل بازار ارزهای دیجیتال به 40 میلیارد دلار نمی رسید اما اکنون تنها در بیت کوین 47 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

با رشد امروز، ارزش بازار بیت کوین به رقم 478 میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم، کم شتاب تر از بیت کوین

اتریوم هم امروز مثبت است اما میزان رشد آن به اندازه بیت کوین نیست. اتریوم به عنوان بزرگ ترین آلت کوین بازار امروز تنها 6 درصد رشد کرده و اکنون با قیمت 1690 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی اتریوم به حدود 8 درصد رسیده و بازده ماهانه آن نیز مثبت 10 درصد است. ارزش بازار اتریوم مجددا به بالای 200 میلیارد دلار برگشته و اکنون عدد 206 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 13 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با میانگین معاملات یک ماه گذشته عدد خوبی محسوب می شود.

«لئو» همچنان منفی است

در بازار سراسر هیجان امروز، لئو تنها نمادی است که در فهرست 50 ارز برتر بازار کاهش قیمت داشته و با افت 2 درصدی، ضعیف ترین عملکرد را دارد. به جز این مورد خاص، مابقی آلت کوین های موجود در این فهرست، همگی بیش از یک درصد رشد کرده اند.

بیشترین رشد را OKB با افزایش 19 درصدی قیمت داشته و جالب اینکه بیت کوین دومین نماد پربازده روز محسوب می شود. معمولا در چنین روزهایی برخی از آلت کوین ها با هیجان زیادی معامله می شوند و چندین برابر بیت کوین رشد می کنند اما امروز بیت کوین در فهرست پربازده ترین نمادها قرار دارد.

فانتوم و استکس دیگر نمادهایی هستند که مثل بیت کوین 12 درصد رشد کرده اند. Wrapped Bitcoin هم با رشد 11 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز است. دیگر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 10 درصد داشته اند.

ارزش بازار 7 درصد بالا رفت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 7 درصد رشد به 1.09 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد حدود 4 درصدی به رقم 87 میلیارد دلار رسیده.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار بوده و 83 میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید