اتریوم همچنان جلوتر از بیت کوین

بیت کوین از آلت کوین ها عقب افتاد

کدخبر: ۵۶۵۲۶۸
اقتصادنیوز: جو کلی بازار ارزهای دیجیتال امروز مثبت است و اکثر نمادها رشد قیمت داشته اند. البته تعداد کمی از نمادها هم منفی هستند.
بیت کوین از آلت کوین ها عقب افتاد

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین همچنان در کانال 28000 دلار معامله می شود اما نسبت به دیروز یک درصد رشد کرده و هم اکنون در حدود نرخ 28500 دلار داد و ستد می شود.

بزرگ ترین ارز دیجیتال مدتی است که وضعیت خوبی داشته و با رشدهای پی در پی توانسته بازده 27 درصدی در مقیاس ماهانه را ثبت کند. البته در مقیاس هفتگی بازده بیت کوین کمی کمتر از مثبت یک درصد است که این نشان می دهد بیت کوین طی یک هفته گذشته بیشتر درجا زده است.

بیت کوین با ارزش بازار 551 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. معمولا وقتی قیمت درجا می زند، ارزش معاملات هم پایین می آید که ثبت رقم 15 میلیارد دلار معامله در یک روز به همین موضوع ارتباط دارد.

اتریوم همچنان جلوتر از بیت کوین

اتریوم امروز هم وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. این آلت کوین با رشد 2 درصدی وارد کانال 1900 دلار شده و در حدود قیمت 1910 دلار معامله می شود.

اتریوم که اخیرا وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین پیدا کرده، در مقیاس هفتگی رشد 5 درصدی داشته اما در مقیاس ماهانه همچنان از بیت کوین عقب مانده و 21 درصد رشد داشته است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته کمی کمتر از 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 230 میلیارد دلار است.

رشد 7 درصدی لیدو دائو و گراف

در فهرست 50 ارز برتر بازار، اکثر نمادها مثبت هستند که بیشترین رشد را لیدو دائو و گراف با افزایش قیمت 7 درصدی ثبت کرده اند. فانتوم و Conflux هم 6 درصد رشد داشته اند که Conflux با رشد امروز خود توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود.

آربیتروم هم با رشد 5 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شود اما همچنان در مقیاس ماهانه افت 89 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود. مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از 5 درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، لئو و دوج کوین با افت 2 درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده اند. جالب اینجاست که افت دوج کوین تنها یک روز پس از رشد 27 درصدی آن رخ داده است.

تتا نتورک، شیبا اینو، هدرا و ایپ کوین دیگر نمادهای منفی امروز هستند که همگی کمتر از یک درصد کاهش قیمت داشته اند.

در مقیاس هفتگی، دوج کوین، هدرا و تون کوین با رشد 28، 10 و 9 درصدی پربازده ترین نمادهای بازار محسوب می شوند. استکس هم با کاهش 12 درصدی قیمت، منفی ترین نماد طی هفته گذشته بوده است.

ارزش بازار به 1.2 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با یک درصد رشد به رقم 1.2 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 16 درصد کاهش یافته و 41 میلیارد دلار معامله طی شبانه روز گذشته در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای طی 24 ساعت گذشته 4 میلیارد دلار بوده و 36 میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید