گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

تداوم سیر نزولی بیت کوین!/ارزش بازار 2.5 درصد افت کرد

کدخبر: ۵۶۸۹۵۲
اقتصادنیوز:هفته اخیر برای بیت کوین و اتریوم روزهای خوبی را دربرنداشت. قیمت این ارزهای دیجیتال طی یک هفته بیش از 10 درصد کاهش یافته و همچنان بازار منفی است.
تداوم سیر نزولی بیت کوین!/ارزش بازار 2.5 درصد افت کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز هم بازار ارزهای دیجیتال رنگ قرمز دارد و قیمت رمزارزها با کاهش مواجه شده است. بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با افت بیش از 2 درصدی، هم اکنون در حدود 27250 دلار معامله می شود.

قیمت بیت کوین طی یک هفته گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته و در مقیاس ماهانه هم سرانجام قیمت وارد محدوده منفی شد و کاهش 3 درصدی را نمایش می دهد. مدت ها بود که بیت کوین در مقیاس ماهانه عملکرد مثبتی داشت اما حالا دوباره عملکرد ماهانه این ارز دیجیتال منفی شده است.

بیت کوین با ارزش بازار 527 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 17 میلیارد دلار معامله شده است. با توجه به تعطیلی آخر هفته آمریکا و اروپا، احتمالا فردا ارزش معاملات کمتر از این رقم نیز خواهد شد.

اتریوم به 1850 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین منفی است و با افت 3 درصدی، هم اکنون در حدود قیمت 1850 دلار معامله می شود. افت هفتگی اتریوم به 12 درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه، برخلاف بیت کوین که منفی شده، اتریوم هنوز مثبت است و رشد 3 درصدی  را روی تابلو معاملات نشان می دهد.

اتریوم با ارزش بازار 222 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار معامله شده است.

جو منفی در آلت کوین ها

به طور کلی امروز جو بازار ارزهای دیجیتال منفی است اما در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعدادی از نمادها رشد داشته اند که البته این رشدها بسیار محدود و کوچک است.

ترون که بالاترین بازده امروز را داشته، حدود یک درصد رشد کرده و مابقی ارزهای مثبت هم رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، OKB با افت 8 درصدی بیشترین کاهش قیمت روزانه را دارد و آپتوس با افت 7 درصدی در جایگاه بعدی قرار گرفته. فانتوم و دوج کوین هم به ترتیب 6 و 5 درصد افت کرده اند. مابقی ارزهای منفی، افتی کمتر از 5 درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی به جز لئو که حدود 3 درصد رشد کرده و ترون که یک درصد افزایش قیمت داشته، مابقی ارزهای دیجیتال منفی بوده اند. بیشترین افت هفتگی را آپتوس، لیدو دائو و گراف دارند که حدود 20 درصد سقوط کرده اند.

ارزش بازار 2.5 درصد افت کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2.5 درصدی به 1.15 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 17 درصد کاهش داشته و رقم 43 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 39 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید