اتریوم سقف 1900 دلاری را لمس کرد

خیز بیت کوین برای ورود به کانال 28000 دلاری

کدخبر: ۵۷۶۹۳۳
اقتصادنیوز: رمز ارزها امروز هم وضعیت خوبی دارند. بیت کوین و اتریوم با رشد بیش از 2 درصدی، افزایش قیمت مناسبی داشته اند.
خیز بیت کوین برای ورود به کانال 28000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال، امروز رشد 2 درصدی داشته که این اتفاق خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است. چراکه معمولا در روزهای خوب بیت کوین، اکثر آلت کوین ها هم رشد می کنند.

بیت کوین با رشد امروز خود هم اکنون در حدود نرخ 27800 دلار معامله می شود. بازده هفتگی این ارز دیجیتال به 3 درصد رسیده ولی در مقیاس ماهانه همچنان بازدهی آن منفی است و کاهش قیمت 5 درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 539 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 16 میلیارد دلار معامله شده است. با توجه به بازگشایی بازارهای آمریکا و اروپا، رقم معاملات نسبت به روزهای شنبه و یکشنبه بهبود مطلوبی داشته است.

اتریوم 1900 دلار را لمس کرد

اتریوم با رشد 3 درصدی هم اکنون در حدود نرخ 1900 دلار معامله می شود. پس از مدت ها شاهد ورود اتریوم به یک کانال بالاتر هستیم. حتی اگر این ورود موقت باشد، باز هم باید گفت که اتریوم مدت ها بود در کانال 1800 دلاری معامله می شد.

اتریوم با رشد امروز، در مقیاس هفتگی به 5 درصد بازدهی مثبت رسیده و در مقیاس ماهانه هم از محدوده زیان خارج شده و کمتر از نیم درصد بازدهی داده است.

اتریوم با ارزش بازار 228 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از 7 میلیارد دلار معامله شده است.

تعداد اندک نمادهای منفی

با وجود رشد بیت کوین، امروز تعدادی از آلت کوین ها منفی هستند که البته تعداد آن ها کم است. در فهرست 50 ارز برتر بازار رندر توکن با افت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. آپتوس و EOS هم بین یک الی 2 درصد کاهش قیمت داشته اند. بیت دائو، سندباکس، تون کوین، فانتوم و نیر پروتکل هم افتی کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت هم کوانت و لیدو دائو با رشد 5 درصدی بیشترین رشد امروز را به خود اختصاص داده اند. آربیتروم، راکت پول و گراف دیگر نمادهایی هستند که 3 درصد افزایش قیمت را روی تابلو معاملات نمایش می دهند.

با توجه به رشد چند روز اخیر و با وجود اینکه این رشدها اکثرا محدود و کوچک بوده است، بسیاری از نمادها در مقیاس هفتگی از محدوده زیان خارج شده اند. البته هنوز هم تعدادی از آن ها طی یک هفته گذشته افت قیمت داشته اند که فانتوم با افت 6 درصدی و الگوراند و ایپ کوین با افت 5 درصدی در صدر این جدول قرار دارند.

در میان نمادهای مثبت هم آربیتروم با رشد 11 درصدی بیشترین بازده هفتگی را داده و پالیگان، سندباکس و کوانت با رشد 6 درصدی در رده های بعدی قرار گرفته اند.

جهش 57 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد بیش از 2 درصدی به 1.16 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با جهش 57 درصدی به 34 میلیارد دلار رسیده که رقم بهتری نسبت به روزهای گذشته محسوب می شود.

طی شبانه روز گذشته 31 میلیارد دلار معامله در استیبل کوین ها به ثبت رسیده و 2 میلیارد دلار معامله هم در بخش دیفای انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید