ارزش بازار به 1.06 تریلیون دلار رسید

ورود بیت کوین به کانال 26000 دلاری

کدخبر: ۵۷۹۷۱۵
اقتصادنیوز: با از بین رفتن ترس شدید معامله گران، بیت کوین کمی رشد کرده و وارد کانال 26000 دلار شده است.
ورود بیت کوین به کانال 26000 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت بدی ندارد. البته وضعیت طوری نیست که همه نمادها یکدست رشد کرده باشند اما اکثریت نمادها امروز رشد قیمت داشته اند.

بیت کوین امروز با رشد یک درصدی توانسته وارد کانال 26000 دلار شود و هم اکنون در حدود همین نرخ معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به منفی 2 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم افت یک درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 505 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات بیت کوین زمانی که بالای 20 هزار دلار می رود، نوسانات بازار را بیشتر می کند و معمولا در چنین مواقعی افت ها و رشدهای پرشتاب رخ می دهد که فعلا بازار چنین شرایطی ندارد.

اتریوم با نوسان کم

اتریوم امروز مثبت است اما رشد کمتر از نیم درصد داشته و اکنون در حدود نرخ 1750 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی افت 6 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم افت حدودا یک درصد را روی تابلو معاملات نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته کمتر از 6 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز هم اکنون 210 میلیارد دلار است.

سقوط آلت کوین ها در یک هفته گذشته

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. البته تعداد نمادهای منفی هم کم نیست اما اکثریت را نمادهای مثبت تشکیل داده اند.

در میان نمادهای مثبت، آپتوس با رشد 7 درصدی بیشترین بازدهی امروز را داده. پالیگان، کاردانو و اتم نیز با رشد 5 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز هستند.

در میان نمادهای منفی، راکت پول با افت 7 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

با توجه به افت اخیر بازار، تمام نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار در مقیاس هفتگی در بازه منفی قرار دارند. بیشترین کاهش قیمت را سولانا با سقوط 28 درصدی دارد. آپتوس، ایپ کوین و پالیگان هم 27 درصد سقوط طی این مدت را تجربه کرده اند.

نیر پروتکل، فایل کوین، EOS، الگوراند، کاردانو، اینترنت کامپیوتر، آوالانچ، شیبا، BNB و اپتیمیسم هم دیگر نمادهایی هستند که طی این مدت افت بیشتر از 20 درصد داشته اند.

در مقیاس ماهانه وضعیت بازار کمی بهتر است و تعدادی از نمادها رشد داشته اند. ریپل با رشد 21 درصدی، لیدو دائو با رشد 8 درصدی، ترون با رشد 3 درصدی و لئو با رشد یک درصدی، نمادهایی هستند که در مقیاس ماهانه رشد داشته اند. بیشترین سقوط ماهانه هم مربوط به الگوراند با کاهش 30 درصدی قیمت است.

ارزش بازار به 1.06 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد کمتر از یک درصد، به 1.06 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم حدودا 7 درصد کاهش یافته و عدد 29 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 27 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید