جهش 11 درصدی استکس

اتریوم از بیت کوین عقب افتاد

کدخبر: ۵۸۱۳۳۷
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت متعادلی دارد. تعداد نمادهای مثبت و منفی تقریبا برابر هستند.
اتریوم از بیت کوین عقب افتاد

به گزارش اقتصادنیوز ، رمز ارزها امروز نه با فشار فروش مواجه هستند نه با فشار خرید. تعداد نمادهای مثبت و منفی در فهرست 50 ارز برتر بازار تقریبا برابر است که البته می توان گفت نمادهای مثبت، تا حدودی نسبت به نمادهای منفی نوسان بیشتری داشته اند.

بزرگ ترین ارز بازار امروز با رشد بیش از یک درصدی، در حدود نرخ 26800 دلار معامله می شود. بیت کوین با رشد امروز، بازده هفتگی خود را به بیش از مثبت 2 درصد رسانده است. اما در مقیاس ماهانه همچنان در محدوده منفی قرار دارد و افت حدود نیم درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 519 میلیارد دلار، امروز از نظر ارزش معاملات رشد خوبی داشته و 15 میلیارد دلار معامله در این ارز طی 24 ساعت گذشته انجام شده است.

تعادل در اتریوم

اتریوم هم امروز مثبت است اما رشد آن کمتر از نیم درصد است که از این جهت، نسبت به بیت کوین عقب افتاده. بازده هفتگی اتریوم منفی یک درصد و بازده ماهانه آن منفی 4 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی 24 ساعت گذشته 5 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 207 میلیارد دلار را نمایش می دهد. از نظر ارزش معاملات، اتریوم نیز مانند بیت کوین رشد خوبی در روز جاری داشته است.

جهش 11 درصدی استکس

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار بیشترین رشد را استکس داشته که 11 درصد بالا رفته. اپتیمیسم هم با رشد 5 درصدی دیگر نماد پربازده بازار محسوب می شود. مابقی ارزهای مثبت، رشدی کمتر از 3 درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، هیچ کدام بیشتر از 2 درصد افت ندارند و فشار فروش شدیدی در بازار دیده نمی شود. با این حال باید ذکر کرد که تعداد نمادهای منفی کم هم نیست و تعداد زیادی از نمادها امروز افت قیمت داشته اند.

در مقیاس ماهانه، ریپل تنها نمادی است که با رشد 3 درصدی، افزایش قیمت را تجربه کرده. مابقی نمادها طی این بازه زمانی افت کرده اند. ایپ کوین با سقوط 40 درصدی بیشترین افت ماهانه را دارد. اپتیمیسم و پالیگان هم طی این مدت 30 درصد افت کرده اند. الگوراند و کاردانو هم 28 درصد کاهش قیمت طی این مدت داشته اند.

به طور کلی می توان گفت که در مقیاس ماهانه، وضعیت بازار خوب نبوده و اکثر نمادها افت های قابل توجهی داشته اند.

ارزش معاملات 44 درصد زیاد شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز کمی رشد کرده اما همچنان در عدد 1.07 تریلیون دلار باقی مانده است. اما ارزش معاملات رشد قابل توجه 44 درصدی را ثبت کرده و به عدد 29 میلیارد دلار در روز رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 1.7 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 27 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رسانه‌های جهان کارنامه رئیس جمهوری ایران را بررسی کردند

      اقتصاد نیوز: رسانه‌های جهان در باب بخشی از میراث ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در عرصه سیاست خارجه تحلیل هایی را…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی