با تلاش های مجموعه تترلند انجام می شود

حفظ اکوسیستم رمز ارز در دوران سخت

کدخبر: ۵۸۱۱۱۹
مجموعه تترلند از بدو ورود خود به اکوسیستم رمزارز کشور در سال 1396، با ارائه قیمت لحظه‌ای تبادل تتر، اولین گام را برای شفاف سازی در فضای رمزارز کشور برداشت.

 ما در تترلند، بر حفظ اصل شفافیت پایبند بوده و چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود سرعت تبادلات و خدمات خود و همچنین، حفظ امنیت معاملات در بالاترین سطح، بنا نهاده‌ایم. پایبندی به این چهارچوب، سبب ایجاد تحول در سرعت تبادلات و خدمات در پلتفرم تترلند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به تسویه آنی تتر، تسویه ریالی فوری، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته و احراز هویت 10 دقیقه‌ای، اشاره کرد.

مجموعه تترلند با تکیه بر دانش و پتانسیل تیم خود، همواره در جهت بهبود تجربه هم‌وطنان گرامی در تبادلات رمز ارزی و افزایش آگاهی کاربران خود در حوزه رمزارزها، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.این مجموعه در دوران رکود اقتصادی  همراه با محدودیت اینترنتی کشور توانسته گام های جدی برای  رشد وتوسعه اقتصادی کشور بردارد.

متن زیر در گفت‌و‌گو با مسوولان این شرکت نگاه جامعی به مشکلات این مجموعه  طی سال گذشته و برنامه‌های سال 1402 دارد.

رضا مسعودی فر بنیان‌گذار و مدیرعامل تترلند

رضا مسعودی فر بنیان‌گذار و مدیرعامل تترلند

سال گذشته، سال بسیار چالش‌برانگیزی بود چرا که بحران احتماعی و اقتصادی از یک سو و محدودیت و اختلال اینترنت از سوی دیگر، 1401 را سالی متمایز می‌کرد.

امروز ما به عنوان مرجع تخصصی تبادل تتر در ایران، بیش از هر زمان دیگری در پی ترسیم افقی روشن هستیم. گواه این خوش‌بینی چیزی نیست جز دستاوردمان در ساده‌سازی فرآیندهای سرمایه‌گذاری برای ورود به بازار رمزارزها. این نگاه در بازآفرینی تترلند در سال گذشته سهم بسزایی ایفا کرد تا جایی که شعار نهایی این بازآفرینی تاکید بر سادگی داشت: «سادگی نهایت هوشمندی است.»

برای رسیدن به اهدافمان در سال 1402 بیش از پیش به توسعه همه جانبه می‌اندیشیم. توسعه منابع  انسانی و زیرساخت‌های مجموعه در ساحت درون‌سازمانی و گسترش سرویس‌های سرمایه‌گذاری، مالی و اعتباری در حوزه محصول مهم‌ترین اهدافی هستند که امسال در پی تحقق آن هستیم.

مهران فره راز ،مدیر بازاریابی تترلند

مهران فره راز ،مدیر بازاریابی تترلند

همیشه تلاش کرده‌‌ایم تا امنیت، شفافیت، اطمینان و سادگی را در کنار هوشمندی در سرویس‌ها و ویژگی‌های خود فراهم و این مفاهیم را در تبلیغات و همکاری‌های تترلند نیز رعایت کنیم. ما در تترلند هیچ گاه محتوای گمراه‌کننده و غیرواقعی منتشر نمی‌کنیم و در تبلیغات نیز، همیشه شفاف عمل کرده‌آیم و صداقت در همکاری‌ها را سرلوحه تعاملات تترلند قرار داده‌‌ایم.

hiUwN0DQ5sjp

احساس شاکری پور،مدیر فنی تترلند

بهبود تجربه کاری همواره یکی از اهداف اصلی ما در تیم فنی بوده است. از این رو در سال 1401 عمده انرژی خود را صرف طراحی و پیاده‌سازی نسخه هفتم تترلند کردیم تا با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و پیروی از ترندهای روز توسعه نرم‌افزار، تجربه دلنشینی در ذهن کاربرانمان به جا گذاریم. جذب افراد مستعد، آموزش همکاران، توسعه زیرساخت و بهینه‌سازی محصولات از دیگر اقداماتی بود که در سال 1401 به صورت مداوم انجام شد.

مهدی محمدلو،مدیر اجرایی تترلند

مهدی محمدلو، مدیر اجرایی تترلند

تاکنون در کشور ما قانون‌گذاری شفاف و مستندی درباره رمزارزها نشده است و در عین حال فعالیت در حوزه تبادل رمزارزها نیز غیرقانونی نیست. مجموعه‌ها در فضایی خاکستری در حال فعالیت هستند. در همین راستا، مجموعه تترلند حداکثر تعامل لازم را با بانک مرکزی، نهادهای انتظامی و قضایی حفظ کرده است و همچنان به این تعامل ادامه خواهد داد. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، روزهای درخشانی را در حوزه تبادل رمزارزها به صورت شفاف و مشابه با کشورهای مطرح دنیا و با استاندارد جهانی در کشور شاهد باشیم.

مرجان قاسمی،مدیر خدمات کاربران تترلند

مرجان قاسمی،مدیر خدمات کاربران تترلند

هدف اصلی در امور کاربران تترلند چیزی نیست جز ارائه خدمات مطلوب به کاربران محترم. ما آموخته‌ایم برای نیل به این هدف باید به جزئیات توجه کنیم تا جایی که کاربر همواره  احساس کند پیش از او برای نیازها و خواسته‌هایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

برای عملی کردن تجربه کاربری مثبت، فرآیندهایی تعریف و تکنولوژی را همگام با این فرآیند بهینه کرده‌ایم. این سازوکارها به صورت مشخص در زمینه شناسایی، انتخاب، به دست آوردن، توسعه، حظ و ارائه خدمات بهتر به کاربران تعریف می‌شود. در سال 1401 این نگاه را حفظ کرده و نتیجه چشمگیری گرفته‌ایم، به همین دلیل، امسال نیز با همین نگاه و توسعه آن، تجربه بهتری برای کاربران خواهیم ساخت.

شقایق محمدی،طراحی محصول تترلند

شقایق محمدی،طراحی محصول تترلند

بازار رمزارزها در ایران از همان سال‌های ابتدایی پیدایش، تترلند را به عنوان بستری مناسب برای خرید و فروش تتر می‌شناسد.

این جایگاه به راحتی به دست نیامده است و راز آن چیزی نیست مگر گوش سپردن مدام به نیاز کاربر، از این رو قطب‌نمای تترلند، بهبود سفر کاربر و کاربرپذیری محصول است. این دو سرفصل معیاری برای گسترش خدمات و امکانات در تترلند هستند. افق دیگر توسعه در تیم ما توجه مداوم به توسعه محصول و خلق محصولات جدید است. در نگاهی کلی، مسیر توسعه محصول در تترلند، امتداد روندی آینده‌نگرانه است که همواره نیم‌نگاهی به گذشته می‌اندازد و بر حال تمرکز دارد.

ستاره هاشمی،مدیر منابع انسانی تترلند

ستاره هاشمی،مدیر منابع انسانی تترلند

همزمان با سرعت رشد کسب و کار و به منظور نیل به دستاوردهای تیمی، تلاش کرده‌ایم تا با بهبود و توسعه زیرساخت‌های منابع انسانی، ایجاد فضایی پرتعامل در محیط کاری و تمرکز بر آموزش و ارتقای مهارت‌های تخصصی، فرصت رویارویی با چالش‌های جدید کاری را در فضای بسیار پویا و رقابتی کسب و کار برای همکارانمان فراهم آوریم.

هدف ما در تترلند ایجاد حس خوشایند و خلق تجربه محیطی سرشار از صمیمیت و همدلی برای همکاران است، از این رو همواره سعی کرده‌ایم تا با تکیه بر «اصل سادگی» و شناخت دغدغه‌های همکاران، با طراحی و بهبود بسته مزایای کاری در مسیر ایجاد حس تعلق سازمانی بیشتر برای همکارانمان گام برداریم.

سالار تحویلدار،مدیر توسعه کسب و کار تترلند

سالار تحویلدار،مدیر توسعه کسب و کار تترلند

سال گذشته با تکیه بر تحلیل داده فعالان بازار رمزارز، ابعاد مختلف تترلند را با محوریت نیاز کاربران مجموعه گسترش دادیم که در بازه زمانی کوتاهی، شاهد اسقبال و بازخوردهای چشمگیر کاربران و کسب و کارهایی بودیم که با تترلند در تعامل هستند. در سال پیش رو نیز، از این قاعده مستثنی نخواهیم بود و تمام تلاش دپارتمان توسعه کسب و کار تترلند در کنار تحلیل رفتار کاربران برای تجربه بهتر از ابزارهای در دسترس بسته به نیازهای کاربری،  گسترش و ارائه خدمات و ابزارهای نوین در بازارهای مالی خواهد بود. توسعه خدمات پرداخت و همکاری با کسب و کارهای گوناگون با هدف رشد و فراهم سازی بسترهای پرداخت از دیگر اهداف مهم تترلند در سال جدید است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید