امضای قرارداد بین پارس‌زیگورات و ‌هایپراستار

کدخبر: ۳۶۲۶۳۲
قرارداد همکاری بین مدیران شرکت توسعه مجتمع‌های خدماتی-‌رفاهی پارس‌زیگورات و شرکت هایپرمارکت‌های ماف‌پارس در تهران امضا شد.
امضای قرارداد بین پارس‌زیگورات و ‌هایپراستار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، مدیرعامل شرکت پارس‌زیگورات درباره قرارداد مذکور گفت: براساس این قرارداد، بخش هایپراستار مجموعه اقامتی- تفریحی و گردشگری زیگورات‌سنتر سیرجان به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع به مدت ۲۰ سال و همچنین تعداد ۴۳ واحد تجاری به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع به‌مدت ۵ سال در اختیار شرکت هایپرمارکت‌های ماف‌پارس برای راه‌اندازی و بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: طبق توافق انجام‌شده بین طرفین، زمان افتتاح و راه‌اندازی بخش هایپراستار مجموعه تجاری-‌تفریحی- گردشگری زیگورات‌سنتر سیرجان، خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

زیدآبادی گفت: مجموعه زیگورات‌سنتر سیرجان با زیربنای ۷۰ هزار مترمربع در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع در سه بخش ایجاد شده که در بخش اول هتل ۵ستاره با ۱۳۶ اتاق اقامتی، بخش دوم تجاری با ۱۵۵ واحد تجاری و بخش سوم تالار پذیرایی با ظرفیت ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد. پارکینگ‌های مجموعه تجاری به تعداد ۴۶۰ واحد درطبقات ۲- و ۳- قرار دارد. به گفته وی حضور ‌هایپراستار در مجموعه زیگورات‌سنتر سیرجان را می‌توان یکی از مهم‌ترین نقاط‌قوت این مجموعه دانست. مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم امضای قرارداد یادشده گفت: بانک گردشگری آمادگی دارد در کنار توسعه فعالیت‌ها، هم در حوزه بانکی و هم حوزه سرمایه‌گذاری با شرکت هایپرمارکت‌های ماف‌پارس همکاری کند. «تییری ژولین» (Thierry Joulin) افزود: در جواب برخی‌ها که از ما سوال کردند با توجه به مسائل منطقه خاورمیانه، آیا ایران را ترک می‌کنید؛ با شفافیت اعلام کردیم که ایران را ترک نخواهیم کرد. وی تصریح کرد: از ابتدای ورود‌ هایپراستار به ایران، اقتصاد ایران دچار فراز و نشیب‌هایی شده اما در کل ایران یک بازار بزرگ است و ماهیت فعالیت تجاری ما این‌گونه نیست که حضور یابیم و زود ترک کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید