بنتلی در مسیر تولید خودروهای برقی؛

انقلاب در تولید خودروهای لوکس و لاکچری

کدخبر: ۳۷۱۵۵۱
به نظر می‌رسد دیگر هیچ چیز نمی‌تواند جلو دار انقلاب خودروهای برقی در جهان باشد. حالا دامنه تغییر موازنه در بازار خودرو به خودروهای لوکس هم رسیده است.
انقلاب در تولید خودروهای لوکس و لاکچری

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز در لندن، شرکت خودروسازی بنتلی بریتانیا که به تولید خودروهای لاکچری خود معروف است، اعلام کرده که همانند بسیاری دیگر از خودروسازان هم عصر خود به سوی برقی کردن کامل خودروهای جدید خود حرکت می‌کند و تاریخی را نیز برای تغییر فاز خود تعیین کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ و معروف خودروسازی قصد دارد تا پیش از رقبایش در بازار خودروهای سوپر لوکس به سمت الکتریکی کردن محصولاتش برود.

Y739tBV2iYPr

بنتلی در مسیر خودروهای برقی

این شرکت خودروسازی لوکس بریتانیایی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که خط تولید خودروهای بنتلی موتورز (Bentley Motors) تا سال ۲۰۲۶ میلادی کاملا محدود به انواع خودروهای هیبریدی و برقی خواهد بود و در برنامه این شرکت است که بتواند تا سال ۲۰۳۰ خط تولید کارخانه این شرکت را تنها به ساخت خودروهای برقی محدود کند.این تصمیم خودروساز انگلیسی در شرایطی اتخاذ شده است که صنعت خودروسازی در حال سازگار کردن خود با محدودیت‌های شدیدتر انتشار کربن در چین و اروپا است و این امر تمام خودروسازان مهم جهان را به سمت تولید خودروهای برقی ترغیب کرده است.


بیشتر بخوانید؛

 بلندپروازی خودروساز کره‌ای با همکاری اوبر


این شرکت خودروسازی ۱۰۰ ساله، متعلق به شرکت خودروسازی بزرگ اروپا و جهان یعنی فولکس واگن (Volkswagen) آلمان است. حالا این شرکت اعلام کرده است که به عنوان بخشی از استراتژی (Beyond100) خود، برای تسریع در توسعه مدل‌های برقی، در سال آینده میلادی دو مدل خودرو هیبرید پلاگین را روانه بازار خواهد کرد.

هفته گذشته، شرکت آلمانی فولکس واگن به لطف افزایش تقاضا برای خودروهای لوکس در جهان پس از افت چند ماهه، بازگشت شرکت به حوزه سوددهی را برای ۳ ماهه سوم اعلام کرد.

eScW0MMxMWUg

از خودروسازی لاکچری ۱۰۰ ساله تا الگوی سبز

آدرین هالمارک، مدیر ارشد اجرایی بنتلی در بیانیه‌ای گفت: «طی یک دهه آینده، بنتلی از یک شرکت خودروسازی لوکس ۱۰۰ ساله به یک الگوی جدید، پایدار و کاملا اخلاقی برای شرکت‌های تولید کننده محصولات لوکس تبدیل خواهد شد.»

در تابستان، این شرکت خودروساز اظهار داشت که با تغییر جهت برنامه‌هایش به سمت ساخت خودروهای الکتریکی، بیش از هزار شغل که تقریبا یک چهارم نیروی کار این شرکت شامل می‌شود را کاهش می دهد.

پیش نویس سندی در ماه سپتامبر نشان داد که کمیسیون اروپا قصد دارد تا محدودیت‌های انتشار کربن برای خودرو و خودروسازان را به میزان بیشتری تشدید کند تا بتواند باعث عقب نشینی صنعت خودرو آلمان به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز اروپا در این زمینه شود.

r85HPBvGhaUP

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید