بهترین ها در بازار ساعت های ورزشی

بهترین ردیاب‌های ورزشی در بازار

کدخبر: ۴۶۵۱۳۵
ساعت‌های ورزشی که چندسال اخیر وارد بازار شده، به یکی از وسایل اصلی ورزشکارها تبدیل شده است.
بهترین ردیاب‌های ورزشی در بازار

به اقتصادنیوز، ردیاب‌های تناسب اندام مانند هر وسیله‌ای دیگر مربوط به شما، فوق‌العاده شخصی هستند. آنها نه تنها باید راحت و جذاب باشند، بلکه باید سبک زندگی شما و همچنین زمان و نحوه ورزش کردن را نیز در نظر بگیرند. آیا دوچرخه سواری، پارو زدن یا تمرینات قدرتی انجام می دهید؟ آیا ساعت‌ها در مسیرها می‌دوید یا فقط می‌خواهید هر ساعت با یک یادآوری از خواب بیدار شوید؟

این وسیله‌ها بهترین ردیاب ورزشی و سلامت شما هستند:

فیت بیت شارژ۵

در حالی که Fitbit با رقابت سختی از سوی دیگر تولیدکنندگان - به ویژه اپل واچ - روبرو بوده است، ردیاب های آن همیشه جذاب بوده است. این وسیله به نقطه شیرین بسیار خاصی بین جذابیت، مقرون به صرفه بودن، دسترسی و سهولت استفاده دست یافته است. این وسیله برای همه کسانی که یک دونده یا ورزشکار قدرتی نیمه حرفه ای نیستند اما سعی در انجام یک ورزش خوب دارند مناسب است.

d

Garmin Venu Sq and Sq Music Edition

برای چندین سال، یک نسخه یا نسخه دیگر از خط Versa Fitbit در انتخاب خریداران بوده است. اما اکنون که گارمین ردیاب مربعی شکل سطح ابتدایی خود را ارائه داده، از جدیدترین پوشیدنی‌های Versa و Sense Fitbit برتری دارد. قیمت قابل دسترس Fitbit را دارد ، اما با داده های تناسب اندام دقیق‌تر همراه ورزش شما خواهد بود.

o.jpg

اپل واچ سری 7

آپدیت هر سال اپل واچ می تواند تکراری باشد. اما اگر یک ردیاب تناسب اندام می خواهید و صاحب یک آیفون هستید، نمی توانید بهتر از آخرین نسخه این شرکت چیزی پیدا کنید. سری 7 بیش از هر زمان دیگری ضد آب و ضد گرد و غبار است، و ارتقاءهای امسال شامل الگوریتم‌های بهبودیافته برای دوچرخه‌سواری، مانند تشخیص بهتر سقوط و توانایی تمایز بین دوچرخه‌سواری کوه و دوچرخه‌سواری معمولی بود.

i

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید