خودرو جدید گروه بهمن در راه بازار+عکس

کدخبر: ۳۶۳۰۷۸
معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به برنامه های این شرکت در معرفی محصول جدید، گفت: معرفی محصول جدید بهمن موتور قطعی شده است و چنانچه موانع و تحریم های داخلی برطرف شود، خودرو جدید را معرفی و رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر خودرو، سید امیر میر منصف در خصوص معرفی محصول جدید این شرکت بهمن موتور گفت: بهمن موتور معرفی یک محصول جدید را در این شرکت قطعی کرده است و مراحل تولید این خودرو نیز در حال انجام است.

وی افزود: مجوزهای مربوط به تولید خودرو جدید بهمن موتور دریافت شده است و در حال تجهیز نهایی خط تولید در این شرکت هستیم.

به زودی خودرو جدید گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد + عکس

میرمنصف، با گلایه از خودتحریمی ها در کشور و به خصوص در صنعت خودرو، تصریح کرد: محصول جدید بهمن موتور در شرایطی که صنعت خودرو در تحریم کامل است، نهایی و قرارداد ساخت آن امضاء شده است.

وی بیان کرد: امضای این قرارداد در حالی بود که گروه بهمن به طور جداگانه نیز هدف تحریم قرار دارد اما با این حال به فعالیت ادامه داده است و مراحل تولید محصول جدید را پیش برده ایم.

میرمنصف در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و تحریم های خارجی صنعت خودرو، آنچه در معرفی هر چه سریع تر این خودرو مشکل ایجاد کرده است موانع و تحریم های داخلی است که اگر برطرف شود مانعی در معرفی این خودرو وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید