آخرین قیمت‌ها در بازار خودر/ قیمت تیبا رکورد شکست

کدخبر: ۳۶۴۱۲۰
بازار خودرو که از هفته گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود با آغاز هفته جاری کمی کاهش قیمت را تجربه می‌کند و می‌توان گفت قیمت ها در این بازار به سمت تعدیل شده حرکت می کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: بازار خودرو در هفته گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد به گونه ای که قیمت برخی از خودروها به خصوص خودروهای مونتاژ تا ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت اما با آغاز هفته جاری تب افزایش قیمت کمی فروکش کرد به گونه ای که ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته ۲۲۸ میلیون تومان قیمت داشت امروز با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۸ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو ۲۰۶ تیپ ۵ که در هفته گذشته ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشته است امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

در حالی که خیلی از خودروها امروز در بازار کاهش قیمت را تجربه می کنند برخی دیگر از خودروها به ثبات قیمت رسیده اند به عنوان مثال خودرو پژو ۲۰۰۸ که با افزایش ۱۶۰ میلیون تومانی به قیمت ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسیده بود تا امروز بر روی این قیمت ثابت مانده است و مدل ۹۹ این خودرو نیز امروز ۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان قیمت دارد.

خودرو پژو پارس ساده این گروه امروز به قیمت ۲۳۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز امروز ۲۰۸ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز امروز به قیمت ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای گروه پراید نیز از هفته گذشته تا امروز کاهش قیمت را تجربه کدند به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ که در هفته گذشته به ۱۳۵ میلیون تومان رسیده بود امروز به ۱۲۹ میلیون تومان رسیده است با این وجود این خودرو در اواخر شهریور ماه ۱۱۳ میلیون تومان قیمت داشته است و سایر خودروهای این گروه مثل پراید ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ به ترتیب ۱۱۴، ۱۱۷ و ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارند.

در این میان خودرو تیبا هاچ بک بر روی قیمت ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده است و تیبا هاچ بک پلاس نیز در حال حاضر ۱۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و تیبا صدوقدار اس ایکس نیز در حال حاضر ۱۳۵ میلیون تومان قیمت دارد و خودرو تیبا صندوقدار پلاس نیز امروز به قیمت ۱۵۲ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دنا معمولی امروز به قیمت ۳۱۲ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا پلاس دنده ای توربو نیز امروز به قیمت ۴۳۶ میلیون تومان رسیده است .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید