تولیدات جدید سایپا معرفی شد

کدخبر: ۳۶۴۱۳۱
آئین افتتاح خط تولید انبوه محصول جدید پادراپلاس، بهره‌برداری از پروژه بهسازی سالن رنگ و افتتاح خط تولید اکسل وانت با حضور سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه خودروسازی برگزار شد.
تولیدات جدید سایپا معرفی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین: از ویژگی‌های مهم این سه طرح مهم و راهبردی که با هدف حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار "جهش تولید" در شرکت زامیاد مورد بهره‌برداری قرار گرفته، می‌توان به استفاده از دانش و تخصص نیروهای داخلی، کاهش ارزبری و ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی اشاره کرد.

راه‌اندازی خط تولید انبوه وانت "پادراپلاس" به عنوان جدیدترین محصول تجاری گروه خودروسازی سایپا که مطابق با استانداردهای روز، تولید و عرضه می‌شود، علاوه بر پوشش سلیقه مشتریان به لحاظ شکل ظاهری و راحتی حداکثری سرنشین، می‌تواند میزان رضایتمندی رانندگان خودروهای تجاری سبک را نیز از نظر ارتقاء کیفی، امکانات و تجهیزات به کار رفته افزایش دهد.

"پادرا پلاس" زامیاد به دلیل تنوع در ایجاد کاربری‌سازی و قیمت تمام شده و داخلی‌سازی به میزان ۷۰ درصد، در میان رقبای خود، محصولی کم‌نظیر محسوب می‌شود. طبق برنامه و هدف‌گذاری در نظر گرفته شده توسط شرکت زامیاد، قرار است در امسال تعداد هزار دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار شود و در آینده‌ای نزدیک نیز میزان داخلی‌سازی آن افزایش می‌یابد.

5450187

"بهسازی سالن رنگ" شرکت زامیاد نیز، دیگر پروژه‌ای بود که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با اجرای این طرح که شامل: نصب کانوایر زمینی، کوره آستر و کابین پاشش PVC است، بهبود کیفیت محصولات تولیدی زامیاد بیش از پیش ارتقاء یافته و سطح رضایتمندی مشتریان افزایش می‌یابد.

دیگر طرح شرکت زامیاد، بهره‌برداری از "خط تولید اکسل وانت" است که در راستای تحقق برنامه‌های تعیین شده در خصوص افزایش داخلی‌سازی قطعات با تکیه بر توان و دانش فنی داخلی در این شرکت طراحی و اجرا شده است.

همزمان با راه‌اندازی خط تولید انبوه اکسل وانت در شرکت زامیاد، نیاز این قطعه کاربردی در تولید مرتفع شده و علاوه بر کاهش توقفات، میزان تیراژ تولید نیز افزایش خواهد یافت.

تمامی تجهیزات مورد نیاز خط تولید این قطعه در داخل شرکت زامیاد و گروه سایپا طراحی و تولید شده که این اتفاق مهم، ضمن صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها، استفاده بهینه از نیروی انسانی بالقوه با تکیه بر توان و دانش فنی داخلی را در پی داشته است.

گفتنی است، آیین "رونمایی از یادمان شهدای شرکت زامیاد" از دیگر برنامه‌های شرکت زامیاد است که همزمان با هفته دفاع مقدس توسط مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید