شرکت هایی که در آستانه عرضه اولیه در بورس هستند

کدخبر: ۳۶۴۲۳۹
شرکت های در صف پذیرش درج و عرضه در بورس تهران مشخص شدند. هنوز به دلیل شرایط بازار و روند ارائه اطلاعات شرکت ها مشخص نیست که چه شرکتی زودتر گوی رقابت را از سایر شرکت ها ربوده و عرضه اولیه می شود.
شرکت هایی که در آستانه عرضه اولیه در بورس هستند

به گزارش اقتصادنیوز ،مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص شرکت هایی که تا کنون پذیرش شده اندگفت: از ابتدای سال 99 تا کنون بیش از 54 شرکت با سرمایه اسمی بالغ بر 4.054.567 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شده اند.

وی افزود: برخی از شرکت های پذیرش شده تا کنون عرضه، برخی درج و برخی نیز در حال انجام اقدامات لازم جهت آماده شدن برای درج هستند.

عرضه+اولیه

چه شرکت هایی در بورس پذیرش شده اند؟

به گفته وی، شرکت های پذیرفته شده در صنایع مختلفی از قبیل سرمایه گذاری، فلزات اساسی، پتروشیمی، سیمان، مادر تخصصی، نیروگاه، عمران، لیزینگ و ... فعالیت دارند. از جمله شرکتهای پذیرش شده در بورس تهران می توان به شرکتهای سرمایه گذاری استانی (تمامی استان ها)، سپید ماکیان، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی اروند، مرغ اجداد زربال، لیزینگ اقتصاد نوین، پتروشیمی تبریز، پارس فولاد سبزوار، سیمان اردستان، تأمین سرمایه تمدن، سرمایه گذاری توسعه نور دنا و ... اشاره نمود.

این شرکت ها در صف عرضه هستند؛ کدام زودتر، مشخص نیست

به گزارش بورس24، نوروزی‌ در مورد شرکت هایی که درج شده اند و در مرحله عرضه هستند گفت: از ابتدای سال 99تا کنون 36 شرکت با سرمایه اسمی بالغ بر 3.108.766 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران درج شده اند. از جمله شرکت های درج شده که تا کنون عرضه نشده اند می توان به شرکت های سپید ماکیان، تأمین سرمایه تمدن، صنعت غذایی کورش، شرکت های سرمایه گذاری استانی (از قبیل استان های گیلان، ایلام، کردستان، خراسان رضوی، گلستان، خوزستان و ...) اشاره نمود.

پتروشیمی بوعلی و مدیریت سرمایه مدار در راه اخذ مجوز ...

نوروزی ادامه داد: همچنین شرکت های پتروشیمی بوعلی سینا و مدیریت سرمایه مدار نیز در حال اخذ مجوز ثبت به عنوان ناشر بوده و به زودی درج خواهند شد. همچنین شرکت چوب خزر کاسپین در خواستی برای پذیرش در بورس تهران ارائه نداده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید