خبر مهم درباره واریز سود برای سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت

کدخبر: ۳۶۹۲۴۲
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: تلاشمان این است سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.
خبر مهم درباره واریز سود برای سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا ماهیار معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی در رابطه با واریز سود حاصل از سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، گفت: پس از آنکه شرکت های سرمایه گذار استانی درج نمادشان صورت گرفت و مجمعشان برگزار شد می توانند برای دریافت سود یا فروش اقدام کنند ما تلاشمان این است سهامداران این روش تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.

سهام عدالت

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اظهار کرد: از انجایی که این سهام یک سهام ارزشمند است، بهتر است تمام افرادی را که در کشور زندگی می کنند را در برگیرد.

او درباره آشفتگی سهام و رابطه با افت ارزش سهام عدالت، گفت: ارزش سهام عدالت قطع به یقین بالاتر از مبلغی است که افراد می بینند اکنون شرکت سپرده گذاری مرکزی برای جلوگیری از کاهش ارزش این سهام با وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، بانک های مربوط و وزارت اقتصاد جلسات خوبی را برگزار کرده است که به همین منظور می توان به تصمیمات گرفته شده در رابطه با اعطای کارت اعتباری سهام عدالت اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید