استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا / تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت

کدخبر: ۳۷۰۰۶۵
اقتصادنیوز : متقاضیان خرید خودرو از طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا استقبال گسترده ای کردند، به شکلی که تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح پس از ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت.
استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا / تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت

به گزارش اقتصادنیوز  و به نقل از سایپانیوز، پس از ابلاغ قیمت های جدید خودرو توسط شورای رقابت که متناسب با تورم بخشی برای سه ماهه سوم سال انجام شد، سایپا طی بخشنامه‌ای طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات خود با قیمت های جدید را اجرا کرد که با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است.

طرح پیش فروش ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت های جدید اعلام شده از سوی شورای رقابت و زمان تحویل در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ روز سه شنبه، ششم آبان ماه آغاز شده که با استقبال گسترده متقاضیان خرید خودرو رو به رو شده است.

براساس اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، تعداد متقاضیان خرید خودرو که در این طرح پیش فروش با قیمت های جدید اجرا شده، در ۲۴ ساعت اول از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشته است.

استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا در حالی انجام شده که تمام محدودیت های مصوب کمیته خودرو اعم از محدودیت کد ملی، گواهینامه، پلاک فعال و ... در این طرح لحاظ شده و ثبت نام کسانی در این طرح پذیرفته خواهد شد که مشمول این شرایط باشند.

این طرح عرضه خودرو به مدت ۷۲ ساعت کاری ادامه خواهد داشت و شامگاه روز شنبه ۱۰ آبان ماه به پایان خواهد رسید. متقاضیان خرید محصولات سایپا می توانند با ورود به سایت اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

این طرح فروش در راستای ایجاد فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو و سازوکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی اجرا شده و متقاضیان خرید خودرو می توانند به صورت شبانه روزی برای ثبت نام خودروهای مورد نظر خود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید