مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند

کدخبر: ۳۷۰۰۷۴
اقتصادنیوز : وزیر صمت با تاکید بر اینکه تأمین کالاهای اساسی در سطح بازار یکی از مهمترین اولویت‌های این وزارتخانه است، به مردم اطمینان‌خاطر داد که نگران تأمین کالاهای مورد نیاز خود نباشند.
مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در نشستی دو ساعته با اعضای انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران، با تاکید بر اینکه تأمین کالاهای اساسی در سطح بازار یکی از مهمترین اولویت‌های این وزارتخانه است، به مردم اطمینان‌خاطر داد که نگران تأمین کالاهای مورد نیاز خود نباشند.

وی افزود: تولیدکنندگانی که در شرایط سخت کنونی، به امر مقدس تولید مبادرت می‌ورزند، مجاهدان اقتصادی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند زیرا ایجاد شغل و توانمندسازی اقتصادی، مقدس‌ترین کار در کشور به خصوص در شرایط سخت کنونی بوده و کار تولیدکنندگان مقدس و قابل تقدیر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در شرایط موجود انتظار می‌رود صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در جهت ایجاد آرامش در بازار گام بردارند، ضمن اینکه مردم هم نباید دغدغه و نگرانی بابت تأمین کالاهای مورد نیاز خود داشته باشند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس تکالیف قانونی مصرح در قانون بهبود فضای کسب‌وکار، برای صدور بخشنامه‌ها، نظر مشورتی انجمن‌ها، تشکل‌ها و بخش خصوصی را دریافت خواهد کرد. به گفته اعضای انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران، ظرفیت خوبی در حوزه تولید فرآورده‌های لبنی در کشور وجود دارد و بابت تأمین نیاز مردم جای نگرانی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید