گزارش همتی از آخرین تحولات ارزی

کدخبر: ۳۷۰۵۴۷
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور رئیس بانک مرکزی در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره آخرین تحولات ارزی به اعضای کمیسیون خبر داد.
گزارش همتی از آخرین تحولات ارزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، شهریار حیدری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات دستورکار این هفته کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی میهمان جلسات اعضای کمیسیون امنیت ملی است که قرار است گزارشی درباره آخرین تحولات ارزی به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

 

وی با بیان اینکه بررسی سؤالات تعدادی از نمایندگان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در دستورکار جلسات هفته جاری اعضای کمیسیون امنیت ملی قرار دارد، افزود: در جلسات این هفته جمع‌بندی و رأی‌گیری درباره ماهیت ملی یا منطقه‌ای سؤالات مطروحه نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه نیز در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیگر دستورکار اعضای کمیسیون در هفته جاری، بیان داشت: نشست مشترک با فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونین وی نیز در دستورکار اعضای کمیسیون قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید