مدیرعامل فرابورس مطرح کرد:

سیگنال قوی سیاستگذار پولی به بازار سهام

کدخبر: ۳۷۲۸۹۹
مدیرعامل شرکت فرابورس با اشاره به سیاست ثبات‌ساز بانک مرکزی در بازار بدهی فرابورس ایران گفت: بازار سهام ⁧ بورس⁩ و ⁧ فرابورس⁩⁧ سیگنال⁩ قوی سیاستگذار پولی را دریافت کرد.
سیگنال قوی سیاستگذار پولی به بازار سهام

به گزارش اقتصادنیوز، مدیرعامل شرکت فرابورس در پیامی توئیتری از اقدامات بانک مرکزی در بازار بدهی فرابورس و تاثیر آن بربازار سرمایه خبرداد و گفت: امروز ⁧ بانک مرکزی⁩ در بازار بدهی ⁧ فرابورس ایران⁩، با سیاستی ثبات‌ساز به خرید صکوک دولت به روش ⁧ توافق بازخرید⁩(⁧ریپو⁩) اسلامی جمعا بیش از 2500میلیارد تومان با متوسط ⁧نرخ⁩ بازده تا سررسید حدودا 20 درصد اقدام کرد.

 بازارسهام ⁧ بورس⁩ و ⁧ فرابورس⁩ هم ⁧ سیگنال⁩ قوی سیاستگذار پولی رادریافت کرد و به آن واکنش نشان داد و از زمان انجام این معامله، حرکت ⁧ صعودی⁩ بازار راشاهد بودیم.درمعماری بازارهای مالی، ⁧ بازاربدهی⁩ و ⁧ بازارسهام⁩ همانندظروف مرتبطه عمل می‌کنند و لازم است که بانک مرکزی این اقدام شایسته را ادامه دهد.

 پیشنهاد می‌شود به منظور افزایش اثربخشی این نوع ⁧ سیگنالینگ⁩ توسط سیاستگذار پولی، ⁧بازار بین بانکی⁩ روی تابلو معاملات قرار بگیرد و فرابورس ایران برای راه‌اندازی ⁧ بازار بین بانکی⁩ بربستر معاملاتی این بورس آمادگی خود را اعلام می‌کند.

rFIaksbsGvB9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید