قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ در بازار+ جدول

کدخبر: ۳۷۴۹۲۹
با آغاز آذر ماه اکثر گوشی های موبایل در بازار وارد فاز افزایشی شده و برخی از گوشی های همراه افزایش قیمت چند صد هزار تومانی را تجربه کرده اند.
قیمت انواع گوشی های موبایل سامسونگ در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار موبایل در آبان به دلیل نوسانات بسیار نرخ ارز، پرنوسان تر از همیشه بود و به دلیل کاهش نرخ دلار، روند نزولی داشت.

اغلب گوشی های موبایل از چند صد هزار تا چند میلیون تومان ارزان شدند به طوری که گوشی سامسونگ گلکسی آ۵۱ که در اوایل آبان ماه در مرز ورود به کانال ۱۰ میلیون تومانی بود در آخر  ماه گذشته در مرز کانال ۷ میلیون تومانی قرار گرفت.

اما بازار موبایل از آذر ماه روند تازه ای را در پیش گرفته است و از دو روز گذشته قیمت ها دوباره افزایشی شده است.

این افزایش قیمت ها که از ابتدای آذر ماه شروع شده است بجز تعداد محدودی از گوشی های موبایل موجود در بازار در اکثر موبایل ها دیده می شود به طوری که گوشی آ۵۱ دوباره به کانال ۸ میلیون تومانی بازگشته است و در حال حاضر ۸ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان قیمت دارد و یا سامسونگ گلکسی آ۳۱ از ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان امروز به قیمت ۶ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان رسیده است و همچنین سامسونگ گلکسی آ۲۱ نیز از ۵ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان در آخر آبان ماه امروز به قیمت ۵ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز گوشی های موبایل برند سامسونگ از سایت دیجی کالا در جدول زیر گردآوری شده است؛ داده ها نشان  می دهند که گران قیمت ترین گوشی سامسونگ مدل  Galaxy Z Flip  است که 28 میلیون و 900 هزار تومان قیمت خورده است.

سامسونگ1

 

سامسونگ2

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید