تعیین تکلیف تمامی متقاضیان اقدام ملی مسکن تا پایان آذر/ هشدار حذف برای کسانی که آورده اولیه را واریز نکردند

کدخبر: ۳۷۵۲۹۰
مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران گفت: طبق دستور وزیر راه، متقاضیان مسکن ملی باید تا پایان آذر تعیین تکلیف شوند.
تعیین تکلیف تمامی متقاضیان اقدام ملی مسکن تا پایان آذر/ هشدار حذف برای کسانی که آورده اولیه را واریز نکردند
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ، با بیان اینکه طبق دستور وزیر راه‌وشهرسازی تعیین تکلیف متقاضیانی که پیامک برای آنها ارسال شده است، باید تا ۳۰ آذر ماه به اتمام برسد، افزود: تاکنون بیش از ۳۹ هزار نفر متقاضی اقدام ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بنیاد مسکن استان ثبت نام کرده‌اند.
مسکن

متقاضیان مسکن ملی آورده خود را پرداخت نکنند، حذف می‌شوند

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه از تمام متقاضیان تقاضا داریم، متعاقب پیامک‌های ارسالی توسط وزارت راه و شهرسازی و بخشنامه‌های مصوب، برای جلوگیری از حذف در سامانه اقدام ملی تا قبل از ۳۰ آذرماه نسبت به واریز وجه اقدام کنند چرا که در غیر این صورت مشمول حذف خواهند شد، تصریح کرد: برداشت وجه از حساب متقاضیانی که واریز وجه را انجام داده‌اند مطابق بخشنامه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تایید و مجوز بانک مسکن خواهد بود.

این مقام مسئول افزود:‌ نکته مهم این است که طرح اقدام ملی مسکن یک طرح همه جانبه و با اتکا به آورده دولت و متقاضیان است و در صورت عدم واریز وجه توسط متقاضیان سرعت پروژه مطابق با برنامه‌های زمان بندی شده پیش نخواهد رفت.

او با اشاره به اینکه  طرح اقدام ملی مسکن یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکنی کشور به شمار می‌رود که با همکاری خود متقاضیان و پرداخت به موقع آورده‌های آنها به اتمام می‌رسد، افزود:  پیشرفت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن  متناسب با  همکاری مردم، سازندگان و پیمانکاران است  بنابراین از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

محبت خواه ادامه داد: ۴ هزار و ۶۹۵ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند که از این میزان ۲ هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شده‌اند و یک هزار و ۳۲۷ نفر واریز وجه داشته‌اند.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه شروع و پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در گرو واریز وجه توسط ثبت نام کنندگان است، بیان کرد: بخشی از اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن تامین زمین و ارائه تسهیلات است که نقش بسیار موثری در پیشبرد پروژه دارد که اجرای آن بر عهده وزارت راه است و بخشی از اتمام پروژه هم در گرو واریز وجه توسط متقاضیان است.

محبت خواه در پایان تاکید کرد: فرآیند برداشت از آورده متقاضیان مطابق بخشنامه وزارت راه‌وشهرسازی با تایید درخواست و صدور مجوز پرداخت از طریق بانک مسکن برای متقاضیان اقدام ملی خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید